Quote from Emma Sjöberg on 29 October 2008, 12:55Tadaa... tänk va lite cykling kan göra Bruse.. 😀
Bortsett från knät då...
Den tjejen som drog i styret... det är nog en sån som har ett multiverktyg i handväskan!Så, vupra en gång till!!
Tadaa... tänk va lite cykling kan göra Bruse.. 😀
Bortsett från knät då...
Den tjejen som drog i styret... det är nog en sån som har ett multiverktyg i handväskan!
Så, vupra en gång till!!
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 13:01Knäskydd på o kör igen
Knäskydd på o kör igen
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 13:17Hade så ont så jag fann mig inte. Vilken drömtjej va? Skiter i hur jag mår, bara bryr sig om cykeln: SÅN tjej vill jag ha! Nån aspirant?
Hade så ont så jag fann mig inte. Vilken drömtjej va? Skiter i hur jag mår, bara bryr sig om cykeln: SÅN tjej vill jag ha! Nån aspirant?
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 13:29Nääh. Bridge är roligare än cykling.
Förresten vad det inte det som va fel me förra? Broke your (L) o stal din cykel typ?
Nääh. Bridge är roligare än cykling.
Förresten vad det inte det som va fel me förra? Broke your (L) o stal din cykel typ?
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 13:39Stal min cykel gjorde hon inte. Möjligtvis min tro på människors ärlighet och pålitlighet.
Däremot blev en cykel stulen på Medborgarplatsen, när jag dejtade en annan tjej i maj. Det är farligt att dejta tjejer. Eller så är det farligt att parkera cykeln
Stal min cykel gjorde hon inte. Möjligtvis min tro på människors ärlighet och pålitlighet.
Däremot blev en cykel stulen på Medborgarplatsen, när jag dejtade en annan tjej i maj. Det är farligt att dejta tjejer. Eller så är det farligt att parkera cykeln
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 13:47Heh 🙂
Heh 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 14:16Får man ligga om man spelar bridge?
Får man ligga om man spelar bridge?
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 14:17Ja. Inte samtidigt dock.
Ja. Inte samtidigt dock.
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 14:20Du verkar ju inte få ligga så besvärande mycket när du cyklar iaf (H)
Du verkar ju inte få ligga så besvärande mycket när du cyklar iaf (H)
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 14:21Men Carina, det är ju hur trafikfarligt som helst att ligga när man cyklar. Jag låg ju mitt på Vasabron idag, å det kom bilar!
Men Carina, det är ju hur trafikfarligt som helst att ligga när man cyklar. Jag låg ju mitt på Vasabron idag, å det kom bilar!