Quote from Emma Sjöberg on 28 October 2008, 16:30Juuuuuust... det funkar nog på vissa hjul men inte alla!!
Och hur vare nu med NAGLARNA Bruse 😀
Juuuuuust... det funkar nog på vissa hjul men inte alla!!
Och hur vare nu med NAGLARNA Bruse 😀
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 16:40Finns det kvinnor som cyklar MTB och samtidigt är rädd om sina naglar? Har svårt att få det att gå ihop. Men jag ska hålla utkik.. 😀
Finns det kvinnor som cyklar MTB och samtidigt är rädd om sina naglar? Har svårt att få det att gå ihop. Men jag ska hålla utkik.. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 28 October 2008, 18:34Naglarna? Åh, du frå gärna klia mig på ryggen efter jag mekat din cykel.
Naglarna? Åh, du frå gärna klia mig på ryggen efter jag mekat din cykel.
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 21:52Jag har punka på min gamla damhoj. Om jag tar på lösnaglarna kan nån
titta över då?
Jag har punka på min gamla damhoj. Om jag tar på lösnaglarna kan nån
titta över då?
Quote from Jan Lundquist on 28 October 2008, 22:04F-n kom lös igår, a.k.a Stina var på spinning. Och vad var på cykeln bredvid om inte en riktig heting BILD:http://www.cugy.net/forums/images/smilies/bigtongue.gif
F-n kom lös igår, a.k.a Stina var på spinning. Och vad var på cykeln bredvid om inte en riktig heting BILD:http://www.cugy.net/forums/images/smilies/bigtongue.gif
Quote from Rasmus Olsson on 28 October 2008, 22:22Va? Var jag på spinning igår?
Va? Var jag på spinning igår?
Quote from Jan Lundquist on 28 October 2008, 22:44Antagligen, det stod en svart landsvägshoj på väg in i spinningsalen 😀
Antagligen, det stod en svart landsvägshoj på väg in i spinningsalen 😀
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 06:37Vad du vet mycket Stina, du vet ju mer än mig. Vad jag vet har jag inte köpt den svarta Dolan än... men jag litar på dig.
Vad du vet mycket Stina, du vet ju mer än mig. Vad jag vet har jag inte köpt den svarta Dolan än... men jag litar på dig.
Quote from Emma Sjöberg on 29 October 2008, 09:00Amen Stina... Vad är det jag har sagt hela tiden?? 😀
Cykling/Spinning is the shit!!
Gooo Girl!! 😀
Amen Stina... Vad är det jag har sagt hela tiden?? 😀
Cykling/Spinning is the shit!!
Gooo Girl!! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 10:53Blev imorse uppraggad av två kvinnor på Vasabron!! Det var snorhalt och jag vurpade mitt på bron, tur det inte var nån trafik. En rusade fram till mig och plockade upp mig. Den andra kvinnan kastade sig över cykeln och började dra styret rakt. Hon visste
Blev imorse uppraggad av två kvinnor på Vasabron!! Det var snorhalt och jag vurpade mitt på bron, tur det inte var nån trafik. En rusade fram till mig och plockade upp mig. Den andra kvinnan kastade sig över cykeln och började dra styret rakt. Hon visste