Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 14:22Peter: jag tror jag ska byta hobbie!!!
Peter: jag tror jag ska byta hobbie!!!
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 14:23Liggcykel?
Liggcykel?
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 14:27Smash på öppet mål Carina.
Smash på öppet mål Carina.
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 14:44Vem kan bli besviken på att en tjej drar fram verktyg ur väskan och börjar meka själv...jag skulle falla pladask....
Vem kan bli besviken på att en tjej drar fram verktyg ur väskan och börjar meka själv...jag skulle falla pladask....
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 15:05Hon: "Åh jag ser att du har en Cannondale Super six med Maxxisdäck och Shimanoskivor. Nice."
Han: "Marry me?"
Hon: "Åh jag ser att du har en Cannondale Super six med Maxxisdäck och Shimanoskivor. Nice."
Han: "Marry me?"
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 15:08Peter, det där har nästan hänt mig. På noll och ingenting blir man dödskär. Tills man inser vad personen egentligen går för...
Peter, det där har nästan hänt mig. På noll och ingenting blir man dödskär. Tills man inser vad personen egentligen går för...
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 15:46Hon: Vilka snygga vader du har
Han: De är nyvaxade!
Hon: Vilka snygga vader du har
Han: De är nyvaxade!
Quote from Jan Lundquist on 29 October 2008, 17:43Min kedja hoppade en gång, precis då kom en löpare förbi i full kareta men tvärnitade och vände i luften för att sätta på min kedja. Nej tack sade jag, jag kan sätta på kedjan själv men han slet cykeln ifrån mig och satte tillbaks kedjan 🙁
Min kedja hoppade en gång, precis då kom en löpare förbi i full kareta men tvärnitade och vände i luften för att sätta på min kedja. Nej tack sade jag, jag kan sätta på kedjan själv men han slet cykeln ifrån mig och satte tillbaks kedjan 🙁
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 18:48Han tyckte väl att han gjorde dagens goda gärning
Han tyckte väl att han gjorde dagens goda gärning
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 19:03Han var väl desperat?
Han var väl desperat?