Quote from ellen olsson on 1 November 2008, 15:14Björn är ett passande namn om man är lurvig! 😀
Björn är ett passande namn om man är lurvig! 😀
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 15:22Fredrik så lurvig är jag inte hehee 🙂 varför inte gorilla?=)
Fredrik så lurvig är jag inte hehee 🙂 varför inte gorilla?=)
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 16:52"Jag fundera på att prova vaxa benen istället för ska man vara fin få man lida pin"
Se då till att de använder kakvax och inte det som de rollar på. Kakvaxet gör att porerna öppnas upp och det gör mindre ont samt att huden inte tar lika mycket stryk.
"Jag fundera på att prova vaxa benen istället för ska man vara fin få man lida pin"
Se då till att de använder kakvax och inte det som de rollar på. Kakvaxet gör att porerna öppnas upp och det gör mindre ont samt att huden inte tar lika mycket stryk.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 17:00Jag snittar inte 40...Men kör med rakat ändå....Och som synes både uppe och nere...Bekvämt å skönt trots inga 40 i snitt...Trampa på
Jag snittar inte 40...Men kör med rakat ändå....Och som synes både uppe och nere...Bekvämt å skönt trots inga 40 i snitt...Trampa på
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 00:10Celos tackar så mycket för ditt råd och tips ,jag ska tänka på det 🙂
Celos tackar så mycket för ditt råd och tips ,jag ska tänka på det 🙂