Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 22:12Dennis...en PB tatuering...aj aj....
Dennis...en PB tatuering...aj aj....
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 13:24Raka benen,
Snyggt! Fräsht och en lenare luftgenomströmning kring benen, skillnad mot för t.ex. armarna som är håriga. Muskler får en riktigt fräsig framtoning först vid rakning. Benen ska förståss vara solbruna (eller brunkräm-bruna) för snyggo-effekten
Raka benen,
Snyggt! Fräsht och en lenare luftgenomströmning kring benen, skillnad mot för t.ex. armarna som är håriga. Muskler får en riktigt fräsig framtoning först vid rakning. Benen ska förståss vara solbruna (eller brunkräm-bruna) för snyggo-effekten
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 11:52Jag rakar benen för jag har så mörka hår 🙁 tycker de känns fräshare
Jag rakar benen för jag har så mörka hår 🙁 tycker de känns fräshare
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 22:06Innan jag får en massör ser jag ingen anledning till detta udda cykelmode.
Innan jag får en massör ser jag ingen anledning till detta udda cykelmode.
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 22:10"Det finns bara en cykelrelevant anledning till att raka benen och det är att ingen tävling av dignetet någonsin vunnits av en person med lurviga ben.
Eftersom rakade ben inte är den allena rådande parameter för framgång låter jag mina vara vackert lurvig
"Det finns bara en cykelrelevant anledning till att raka benen och det är att ingen tävling av dignetet någonsin vunnits av en person med lurviga ben.
Eftersom rakade ben inte är den allena rådande parameter för framgång låter jag mina vara vackert lurvig
Quote from ellen olsson on 29 October 2008, 23:24Vem då? Jag har bara sett lurviga ben på prispallen i enstaka ungdomsklasser.
Vem då? Jag har bara sett lurviga ben på prispallen i enstaka ungdomsklasser.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 07:28Inte ens på håriga 70talet?
Inte ens på håriga 70talet?
Quote from j sollerman on 30 October 2008, 13:16Vi lever ju i ett jämnställt sammhälle. Och jag skulle inte vilja att min flickvän hade orakade ben. Så fram med hyveln och börja raka 😉
Vi lever ju i ett jämnställt sammhälle. Och jag skulle inte vilja att min flickvän hade orakade ben. Så fram med hyveln och börja raka 😉
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 17:59Han heter Björn, Fredrik..
Han heter Björn, Fredrik..
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 12:07Jag fundera på att prova vaxa benen istället för ska man vara fin få man lida pin
Jag fundera på att prova vaxa benen istället för ska man vara fin få man lida pin