Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 18:55Rakade ben är bara okej om man har sjukt muskliga, väldefinierade och solbrända ben. Eller om man är tjej.
Rakade ben är bara okej om man har sjukt muskliga, väldefinierade och solbrända ben. Eller om man är tjej.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 19:03Du ser lite blek ut.
Du ser lite blek ut.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 20:05Jag kör ludet. (så syns inte det man inte vill visa)
Jag kör ludet. (så syns inte det man inte vill visa)
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 20:11Such as?
Such as?
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 21:29Cykel är en aktivitet som ska utfföras med stil och för det krävs en del åttaganden.
Vill man svettas utan krav på stil kan man deltaga i löptävlingar.
Cykel är en aktivitet som ska utfföras med stil och för det krävs en del åttaganden.
Vill man svettas utan krav på stil kan man deltaga i löptävlingar.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 21:34Stil? Inrullad i liniment, slätrakad som ett blänkande sälskinn, nerklämd i trikåer som visar mer än de döljer, en banan fram o säkert en i bak oxxå...jojjo. Blöja under rumpan och krökt som en märla över ett styre. Är det nu vi ska börja definiera stil?
Stil? Inrullad i liniment, slätrakad som ett blänkande sälskinn, nerklämd i trikåer som visar mer än de döljer, en banan fram o säkert en i bak oxxå...jojjo. Blöja under rumpan och krökt som en märla över ett styre. Är det nu vi ska börja definiera stil?
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 21:36Var glad för att hjälmen täcker stora delar av skallen.
Var glad för att hjälmen täcker stora delar av skallen.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 21:54Carina, du verkar trots alla bitska kommentarer fascinerad. Så vad är din poäng? Att vi killar borde cykla runt håriga som vi är skapta? Vi kanske gör som ni, faller till föga för det allmänna trycket på hårlöshet utan någon egentlig förklaring annan än a
Carina, du verkar trots alla bitska kommentarer fascinerad. Så vad är din poäng? Att vi killar borde cykla runt håriga som vi är skapta? Vi kanske gör som ni, faller till föga för det allmänna trycket på hårlöshet utan någon egentlig förklaring annan än a
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 22:07Bitsk moi? Jag är bara tokfascinerad o försöker lära mig lite mera.
Du får cykla runt lite som du vill. Jag har nog aldrig tänkt att världen måste börja utifrån mig. Hårigt, naket, rakat, insmort - whatever you say man.
Bitsk moi? Jag är bara tokfascinerad o försöker lära mig lite mera.
Du får cykla runt lite som du vill. Jag har nog aldrig tänkt att världen måste börja utifrån mig. Hårigt, naket, rakat, insmort - whatever you say man.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 22:14Sry, läste in för mycket utan reflektion
Sry, läste in för mycket utan reflektion