Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:39Det finns bara en cykelrelevant anledning till att raka benen och det är att ingen tävling av dignetet någonsin vunnits av en person med lurviga ben.
Eftersom rakade ben inte är den allena rådande parameter för framgång låter jag mina vara vackert lurviga
Det finns bara en cykelrelevant anledning till att raka benen och det är att ingen tävling av dignetet någonsin vunnits av en person med lurviga ben.
Eftersom rakade ben inte är den allena rådande parameter för framgång låter jag mina vara vackert lurviga
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:43Du siktar inte på stora mittuppslaget i cykelmagasinen då?
"Sensation han vann tempoloppet trots orakade ben!"
Du siktar inte på stora mittuppslaget i cykelmagasinen då?
"Sensation han vann tempoloppet trots orakade ben!"
Quote from Mikaela Lexén on 3 October 2008, 14:50En nakenhund skulle säkert inte frysa i regn om den var insmort med liniment som cyklisternas ben är...
Det går dessutom åt mindre liniment när benen är rakade, och vattendropparna pärlar bort som på en nyvaxad bilmotorhuv.Tempocyklister cyklar inte bar
En nakenhund skulle säkert inte frysa i regn om den var insmort med liniment som cyklisternas ben är...
Det går dessutom åt mindre liniment när benen är rakade, och vattendropparna pärlar bort som på en nyvaxad bilmotorhuv.
Tempocyklister cyklar inte bar
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:52Själv tyckte jag de var lite väl fuskrakade.......
Själv tyckte jag de var lite väl fuskrakade.......
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:52Mohahahahaaa! Det här blir ju bara bättre o bättre...NU..får man höra talas om insmörjning i liniment också!! Var ska det här sluta? 😀
Mohahahahaaa! Det här blir ju bara bättre o bättre...NU..får man höra talas om insmörjning i liniment också!! Var ska det här sluta? 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:54Jag vet, Dennis, men jag försökte bara påpeka det vanliga tramseriet med förklaringar till varför cyklister rakar benen när sanningen ligger närmast att man vill se ut som de stora (oftast ganska små) pojkarna på touren.
Om bara cyklister har skäl att r
Jag vet, Dennis, men jag försökte bara påpeka det vanliga tramseriet med förklaringar till varför cyklister rakar benen när sanningen ligger närmast att man vill se ut som de stora (oftast ganska små) pojkarna på touren.
Om bara cyklister har skäl att r
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 15:01Wannabecyklisterna är oftast inte ute i regn....
Wannabecyklisterna är oftast inte ute i regn....
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 15:01Och så ramlar de inte som proffsen heller.
Och så ramlar de inte som proffsen heller.
Quote from Mikaela Lexén on 3 October 2008, 15:01Min definition av cyklister är de som cyklar aktivt för tävling/träning. Har inget med hastigheten att göra.
Alla andra är "cyklare" 😉
Min definition av cyklister är de som cyklar aktivt för tävling/träning. Har inget med hastigheten att göra.
Alla andra är "cyklare" 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 15:02Sedan finns det gyklare också.
Sedan finns det gyklare också.