Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 15:05Charlotta.
Vilken hund torkar fortast och återfår värmen fortast.
Tokpälshunden berner sennen eller ynkapynka fjut nakenhunden, efter att ha blivigt dränkt i en duktig regnskur?Vänligen
P.
Charlotta.
Vilken hund torkar fortast och återfår värmen fortast.
Tokpälshunden berner sennen eller ynkapynka fjut nakenhunden, efter att ha blivigt dränkt i en duktig regnskur?
Vänligen
P.
Quote from Mikaela Lexén on 3 October 2008, 15:06>David
De dyker upp överallt. Inte bara på cykel...
>David
De dyker upp överallt. Inte bara på cykel...
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 15:09Det måste vara svårt att vara man.... Själv rakar jag bara för att samhället förväntar det av mig som kvinna och några andra ursäkter är överflödiga.
Ta på er kläder om ni fryser, pojkar!
Det måste vara svårt att vara man.... Själv rakar jag bara för att samhället förväntar det av mig som kvinna och några andra ursäkter är överflödiga.
Ta på er kläder om ni fryser, pojkar!
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 15:17Ja, vi är diskiminerade av det strukturella matriakatets förväntningar och Rödvinsvänstern. Den lede Fi!
Ja, vi är diskiminerade av det strukturella matriakatets förväntningar och Rödvinsvänstern. Den lede Fi!
Quote from Mikaela Lexén on 3 October 2008, 15:20Att David känner sig marginaliserad får stå för honom.
Jag rakar benen för att jag vill, av skäl som jag beskrivit tidigare.
Tar på mig så mycket kläder som behövs efter de förhållanden som råder. 😉
Att David känner sig marginaliserad får stå för honom.
Jag rakar benen för att jag vill, av skäl som jag beskrivit tidigare.
Tar på mig så mycket kläder som behövs efter de förhållanden som råder. 😉
Quote from Mikaela Lexén on 3 October 2008, 15:27Förresten Charlotta.
Jag är lite gramsen på dig för att du inte gav dig tillkänna i Rättvik i somras när vi träffades.
Inte visste jag då att du var du, och inte sa du något. Jag fick höra på vägen hem vem du var...
Men nu känner jag igen dig nästa gång
Förresten Charlotta.
Jag är lite gramsen på dig för att du inte gav dig tillkänna i Rättvik i somras när vi träffades.
Inte visste jag då att du var du, och inte sa du något. Jag fick höra på vägen hem vem du var...
Men nu känner jag igen dig nästa gång
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 15:42Man skulle kunna vända på det hela och konstatera att du inte gav dig tillkänna för mig 😉
Man skulle kunna vända på det hela och konstatera att du inte gav dig tillkänna för mig 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 16:46Min fru tycker jag är snygg i rakade ben! 🙂
Min fru tycker jag är snygg i rakade ben! 🙂
Quote from Mikaela Lexén on 3 October 2008, 17:01>C
Jag tror att din kamrat talade om för dig vilka vi var, men han sa ingenting till oss om vem du var. Det förvånade oss att han kom dit, och ännu mer han inte kom ensam 🙂
>C
Jag tror att din kamrat talade om för dig vilka vi var, men han sa ingenting till oss om vem du var. Det förvånade oss att han kom dit, och ännu mer han inte kom ensam 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 17:07Jag vet inte vem er kamrat kom dit med. Själv kom jag dit med en Trosa-Vagnhärad-cyklist. Hem också.
Jag vet inte vem er kamrat kom dit med. Själv kom jag dit med en Trosa-Vagnhärad-cyklist. Hem också.