Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:56Det handlar nog mest om grupptillhörighet.
Att cykla med orakade ben är väl ungefär som att köra Vespa med integralhjälm...
Det handlar nog mest om grupptillhörighet.
Att cykla med orakade ben är väl ungefär som att köra Vespa med integralhjälm...
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 13:59Min senaste asfaltssyning kostade mig två nätter på intensiven.
Haha! DÅ förstår jag!!!!!! Ok cykla = raka benen. (Får ni aldrig fjoll-vibbar, eller sätter sig cyklister över sånt o cyklar fort ifrån dom tankarna?)
Min senaste asfaltssyning kostade mig två nätter på intensiven.
Haha! DÅ förstår jag!!!!!! Ok cykla = raka benen. (Får ni aldrig fjoll-vibbar, eller sätter sig cyklister över sånt o cyklar fort ifrån dom tankarna?)
Quote from Mikaela Lexén on 3 October 2008, 14:02Jag är tillräckligt mycket man för att vara det även med rakade ben (H)
Jag är tillräckligt mycket man för att vara det även med rakade ben (H)
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:04I bet you are!
(Fast då e man ju åter på ruta 1: varför raka? 😉 )
I bet you are!
(Fast då e man ju åter på ruta 1: varför raka? 😉 )
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:07Mina klenben ser ut så här på sommaren och jag har inga fjollvibbar av det .
http://www.friluft.se/article_info.php?articles_id=8
Mina klenben ser ut så här på sommaren och jag har inga fjollvibbar av det .
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:11I min dator ser det helt vitt ut. Kanske skulle behålla håret så du inte bländar medtrafikanterna...
I min dator ser det helt vitt ut. Kanske skulle behålla håret så du inte bländar medtrafikanterna...
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:16Glömde länken....
http://www.friluft.se/article_info.php?articles_id=8
Glömde länken....
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:21Och nu kommer tiotusenkronorsfrågan: Fryser en hund med päls eller en nakenhund mest i regn?
Och utslagsfrågan: Hur många gånger går en tempocyklist i backen för att det ska motivera en rakning av benen?
Och nu kommer tiotusenkronorsfrågan: Fryser en hund med päls eller en nakenhund mest i regn?
Och utslagsfrågan: Hur många gånger går en tempocyklist i backen för att det ska motivera en rakning av benen?
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:28Någonting säger mig att DU inte skolkade från fysiklektionerna iaf - Charlotta 😀
Någonting säger mig att DU inte skolkade från fysiklektionerna iaf - Charlotta 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 14:32Tror att hundars päls är betydligt tätare än våra hår på benen.
Att sitta några timmar med vattendroppar på hårstråna är inte varmt och mysigt.
Tror att hundars päls är betydligt tätare än våra hår på benen.
Att sitta några timmar med vattendroppar på hårstråna är inte varmt och mysigt.