Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRakat eller orakat?
You need to log in to create posts and topics.

Det är rätt Charlotta. Hur ska man tåla mjölksyran om man inte fixar en epilering? 😉

Hur mycket fortare går det man har rakat sig ?
Det är det enda som skulle få mig att göra det.;)

Efter några kvadratdecimeter skrubbsår med häftor så ändrar du dig.

Eller i iskallt hällregn utan benvärmare...

Och så kommer det sedvanliga tramset. Erkänn istället att ni gör det för att ni tycker det är snyggt och för de stora pojkarna gör det.

Jag erkänner omedelbums.
Började efter ett ordentligt utslag av asfaltseksem i Laholm och märkte att det var både praktiskt, skönt och snyggt... 😀

Det kräver ju nästan lite bildbevis Dennis - snyggt e ju slätt subjektivt omdöme!

Förstår inte argumentet häftor på kvm-dm? Jag har förärat mig diverse ärr här o där efter träff med asfalt men det läker o torkar ju bäst&snabbast utan nåt på. Men jag kans

>Carina
Nog för att jag är flitig med mina kameror, men det är väldigt sällan jag själv hamnar på bild på dem... 😉

...men någon annan kanske lyckats med det.

BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_28/22430000-22439999/500x375/22439431.jpg

Edit

Jag föredrar definitivt hårigt isåf! 😉

Edit: jamen då så 😉

Vad man tycker om att ha plåster i över sår och massa hår i beror kanske 😉 på hur mycket man skrubbat sej. Att pröva själv som Dennis, jag och flera med mej gjort är inte att rekomendera. Mina barn tyckte jag såg vitfläckig ut för några år sen efter en m