Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 14:11Undra vad som kom först? Cyklisten eller rakning av ben? (Ägget eller hönan.)
Undra vad som kom först? Cyklisten eller rakning av ben? (Ägget eller hönan.)
Quote from Bengt Askerfelt on 30 September 2008, 14:13Ni karlar som rakar benen borde ta tillfället i akt och våga visa era spiror även off-bib... nedan ses modegurun Marc Jacobs och visst hade han sett ännu stiligare ut i kjol om han hade rakat smalbenen... eller?
BILD:http://cm1.dotspotter.com/media/0/97
Ni karlar som rakar benen borde ta tillfället i akt och våga visa era spiror även off-bib... nedan ses modegurun Marc Jacobs och visst hade han sett ännu stiligare ut i kjol om han hade rakat smalbenen... eller?
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 14:13I mitt fall var det ägget.
I mitt fall var det ägget.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 20:04Jag måste väl oxå erkänna att jag inte snittat över 40 rent kliniskt. MEN, jag tror att med orakade ben skulle jag omedvetet hindra mig själv från att uppnå detta. 😉 Med mina rakade ben vill jag visa att jag jobbar för och SKA uppnå 40 i snitt under ordn
Jag måste väl oxå erkänna att jag inte snittat över 40 rent kliniskt. MEN, jag tror att med orakade ben skulle jag omedvetet hindra mig själv från att uppnå detta. 😉 Med mina rakade ben vill jag visa att jag jobbar för och SKA uppnå 40 i snitt under ordn
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 00:17Rakar alltid bena under tävlingssäsongen och sommaren den här årstiden brukar jag slarva lite grann och tränar orakat.
Rakar alltid bena under tävlingssäsongen och sommaren den här årstiden brukar jag slarva lite grann och tränar orakat.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 08:55Varför rakar ni benen?
Varför rakar ni benen?
Quote from Anders Wallerstedt on 1 October 2008, 09:00För att det är skönt.
För att det är skönt.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 09:01För att inte fyyyyysssa när det regnar.
Har man klena o muskellösa ben, som jag, så kan ens konkurrenter tycka lite synd om mig och låta mig vara med o leka.
För att inte fyyyyysssa när det regnar.
Har man klena o muskellösa ben, som jag, så kan ens konkurrenter tycka lite synd om mig och låta mig vara med o leka.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 09:10Du skolkade från fysik-lektionerna va David?
Du skolkade från fysik-lektionerna va David?
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 09:18Jag skolkade inte, så ofta.
Jag var gärna med på lektionerna, till lärarnas förtvivlan.
Jag satt oftast i en hörna med hög hatt i Särskolans OBSklass.
Jag skolkade inte, så ofta.
Jag var gärna med på lektionerna, till lärarnas förtvivlan.
Jag satt oftast i en hörna med hög hatt i Särskolans OBSklass.