Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 17:50Helt ok med orakade ben under vintern.Under cykelsäsongen(lvg) är det både skönare och snyggare tycker jag(H)
Helt ok med orakade ben under vintern.Under cykelsäsongen(lvg) är det både skönare och snyggare tycker jag(H)
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 19:31Vad säger stilpolisen om rakade armar egentligen,inte armhålan utan på underarmen
Luden
Vad säger stilpolisen om rakade armar egentligen,inte armhålan utan på underarmen
Luden
Quote from Lars Ekegård on 2 October 2008, 21:07Körde min första säsong som rakad i år och tyckte det var både skönt, snabbt och glänste fint med lite linement.
Under vintern så får dock det växa bäst det vill.
Körde min första säsong som rakad i år och tyckte det var både skönt, snabbt och glänste fint med lite linement.
Under vintern så får dock det växa bäst det vill.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 21:52Hur gör ni när ni tar bort håret då, vaxa, raka, hårborttagningsmedel? Hur ofta?
Hur gör ni när ni tar bort håret då, vaxa, raka, hårborttagningsmedel? Hur ofta?
Quote from j sollerman on 2 October 2008, 21:53Har testat vaxning, funkar bra men lite omständigt. Hyvel går snabbast men håller inte länge alls.
Har testat vaxning, funkar bra men lite omständigt. Hyvel går snabbast men håller inte länge alls.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 22:30Man epilerar såklart.
Man epilerar såklart.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 08:14Nej man rycker bort dom en i taget med frambromsen.
Nej man rycker bort dom en i taget med frambromsen.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 08:16Har man skivbroms kan man rotbränna dem.
Har man skivbroms kan man rotbränna dem.
Quote from j sollerman on 3 October 2008, 09:50epilator är djävulens verktyg
epilator är djävulens verktyg
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 10:00Du är vek, Kalle!
Du är vek, Kalle!