Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 08:20Här har ni en fin beskrivning på hur hårborttagning på modernt vis fungerar. Visserligen inte på benen, men jaja... 😀
http://bobbysbacon.wordpress.com/2007/03/19/pungrakning-med-veet/
För övrigt anser jag att alla dessa cyklister som inbillar sig att
Här har ni en fin beskrivning på hur hårborttagning på modernt vis fungerar. Visserligen inte på benen, men jaja... 😀
För övrigt anser jag att alla dessa cyklister som inbillar sig att
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 08:23Måste vara bra med kemikalierna som finns i den sörjan.
Måste vara bra med kemikalierna som finns i den sörjan.
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 08:41på förpackningen står det: "Får inte användas i ansiktet, på huvudet, på brösten, runt anus eller intima områden". Känns som det inte blir mer intimt än så!
Men det funkar som sagt utmärkt på benen, förutom skrapan som är kass!
på förpackningen står det: "Får inte användas i ansiktet, på huvudet, på brösten, runt anus eller intima områden". Känns som det inte blir mer intimt än så!
Men det funkar som sagt utmärkt på benen, förutom skrapan som är kass!
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 12:53Tänkte samma sak som David. Fina grejer som blir att simma runt i cirkulationen. Huden är ju inte direkt vattentätt mot det som läggs på den även om ansikte och intima områden utesluts. Gör det här pungen till ett publikt område förresten?
Tänkte samma sak som David. Fina grejer som blir att simma runt i cirkulationen. Huden är ju inte direkt vattentätt mot det som läggs på den även om ansikte och intima områden utesluts. Gör det här pungen till ett publikt område förresten?
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 13:06Säga vad man vill men man lär sig ett å annat på FB:
"Det finns en sak som är värre än punghår. HÅR PÅ SNOPPSKAFTET! *kräks*.
Kristofer. "Fast kanske inte så mycket om just cykling...?
Säga vad man vill men man lär sig ett å annat på FB:
"Det finns en sak som är värre än punghår. HÅR PÅ SNOPPSKAFTET! *kräks*.
Kristofer. "
Fast kanske inte så mycket om just cykling...?
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 14:43Vågar man sig på en gissning om att det senaste citatet kommer från Lunarstormsektionen på Funbeat?
Vågar man sig på en gissning om att det senaste citatet kommer från Lunarstormsektionen på Funbeat?
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 15:00Jag funderar kring om det var Lunar/Kristofer som sat? Gör det hela ännu mer mystiskt. Förklara nu Carina!
Jag funderar kring om det var Lunar/Kristofer som sat? Gör det hela ännu mer mystiskt. Förklara nu Carina!
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 16:07Carina !
Ungdomens glada dagar så fick man vissa Bläckinlägg under huden som.......ja det räcker nog så!
Carina !
Ungdomens glada dagar så fick man vissa Bläckinlägg under huden som.......ja det räcker nog så!
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 18:22Jag tror att du är hedersmedlem i den redan 🙂
Jag tror att du är hedersmedlem i den redan 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 18:46I sammansvärjningen? Stormtruppen? Lunar? Lättare att sätta det i CV:t när man vet vad det handlar om...
I sammansvärjningen? Stormtruppen? Lunar? Lättare att sätta det i CV:t när man vet vad det handlar om...