Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 11:53Johan: Du TROR iaf att han kom till samma slutsats! Du kanske missförstod honom?
Johan: Du TROR iaf att han kom till samma slutsats! Du kanske missförstod honom?
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 12:00Äsch, Christer, du fattar ingenting... (#)
😉
Äsch, Christer, du fattar ingenting... (#)
😉
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 12:01Jag tycker att jag ofta måste utsätta mig för risken att bli missförstådd för att inte missa chansen att lära mig något. En gammal bekant (vi kan kalla honom Sören) brukade säga såhär: "”Att våga är att förlora fotfästet en
stund. Att inte våga är att för
Jag tycker att jag ofta måste utsätta mig för risken att bli missförstådd för att inte missa chansen att lära mig något. En gammal bekant (vi kan kalla honom Sören) brukade säga såhär: "”Att våga är att förlora fotfästet en
stund. Att inte våga är att för
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 12:02Bennu, du missförstod mig nog...
Bennu, du missförstod mig nog...
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 12:09Det var mer: "jag sade en sak, han trodde jag sade en annan parallel sak som jag inte sade egentligen, sedan sade han samma sak som jag gjorde i början..."
Som sagt, risken för missförstånd kan vara stor, speciellt när man tror sig veta vad den andra säg
Det var mer: "jag sade en sak, han trodde jag sade en annan parallel sak som jag inte sade egentligen, sedan sade han samma sak som jag gjorde i början..."
Som sagt, risken för missförstånd kan vara stor, speciellt när man tror sig veta vad den andra säg
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 12:10Där verkar det som du missförstod dig själv (om jag inte misstar mig)
Där verkar det som du missförstod dig själv (om jag inte misstar mig)
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 12:12Du glömde smileyn Christer! Annars blir man garanterat missförstådd! 😉
Du glömde smileyn Christer! Annars blir man garanterat missförstådd! 😉
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 12:13Okej, då lägger vi till en missförstådd-knapp
Okej, då lägger vi till en missförstådd-knapp
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 12:15JAAA!!!! Det såklart! Missförståndsknapp F.T.W!!! 😀
Nä, nu måste jag ut och springa lite... Inte alla som har tid att sitta och tjöta här hela dagarna... 😉
JAAA!!!! Det såklart! Missförståndsknapp F.T.W!!! 😀
Nä, nu måste jag ut och springa lite... Inte alla som har tid att sitta och tjöta här hela dagarna... 😉
Quote from Elias Engqvist on 17 February 2011, 12:19Apropå det (Totalt OT - det handlar iofs om knappar) varför inte göra om bilderna på smileys till vänster till knappar som la in resp smiley. DET skulle vara en tidsvinst utan mer plotter på skärmen. Snarare mindre eftersom alla beskrivningar hur man skri
Apropå det (Totalt OT - det handlar iofs om knappar) varför inte göra om bilderna på smileys till vänster till knappar som la in resp smiley. DET skulle vara en tidsvinst utan mer plotter på skärmen. Snarare mindre eftersom alla beskrivningar hur man skri