Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRealistiisk tid....
You need to log in to create posts and topics.

> Sitter du här mitt i natten och märker ord, Fredrik? 😉

Nja, jag försöker väl att få honom att förstå vad han egentligen skrivit och att man får en "bronsmedalj" om man fullföljer på en sämre tid än medaljtiden.
F.ö. så har Lidingöloppet fina medalje

Jo... men... hur kul är det med medaljer på en skala? De hamnar ju ändå nergrävda i en låda till slut. En t-shirt till fullföljande är lite skojigare för den kan man ju använda. Men man går ju inte till jobbet med en medalj om halsen varje dag precis...

> Jo... men... hur kul är det med medaljer på en skala? De hamnar ju ändå nergrävda i en låda till slut. En t-shirt till fullföljande är lite skojigare för den kan man ju använda. Men man går ju inte till jobbet med en medalj om halsen varje dag precis...

Vi kommer att vara glada för våra medaljer sen när vi sitter på ålderdomshemmet och jämför våra samlingar 🙂

LL medaljen är den finaste av klassikermedaljerna tycker jag!
Dessutom var den klart jobbigaste och hemskaste att bärga hem 🙂 Iaf om jag jämför hur jag mådde efteråt! *ler*

"En t-shirt till fullföljande är lite skojigare för den kan man ju använda. Men man går ju inte till jobbet med en medalj om halsen varje dag precis... "
:)))
Fast jag känner mig lite generad inför tanken att ha en lopptröja (inte luströja;)) på jobbet ..

En av poängerna med t-shirts är att de blir slitna och då slänger man dem. Medaljer ligger och skräpar i all evighet... 🙂

Sant, men jag är så dålig på att slänga sånt. Då ligger en sliten (eller osliten) tröja längst in i ngn låda och blir bara använd när allt annat är i tvätten, eller när man städar ... tar mer plats.

föredrar medaljer, tröjor är så trista&fula, bomull - det har man ju inte och tränar i ändå... inte jag iaf. Använder inte vanliga t-shirts alls. Inte ens hemma.

På Örserum triathlon får man godis när man går i mål: inte dumt alls!