Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag brukar (över)använda redigerar-funktionen ganska ofta. Klipper och klistrar ibland hit och dit mellan meningarna och skriver om, sen är tanken att röran ska vara färdig när jag klickar på "Spara inlägget". Sen läser jag dock igenom mitt inlägg och upp

Peter, det räcker med att det finns två troll som matar varandra, så är cirkusen igång. Tyvärr. 🙁

Jag tror det vore bra med en tidsgräns. Men det räcker med c:a 10 minuter. Sen har man iaf gått vidare. Ibland kan jag se ett inlägg jag skrivit för ett par dar sen och inse att jag glömt ett ord eller så. Men sällan efter tex 45 minuter.

Jag är för hög kvalitet så jag överlåter korrekturläsningen av mina inlägg åt FBs alla medlemmar.

Jag är för redigering av inlägg men det ska synas att redigering gjorts. Problemet är ju inte främst att inlägg redigeras utan att man inte vet om det gjort

Jag tycker att en fin funktion vore att kunna markera en persons inlägg som ointressanta i en diskussion.

Är det en intressant tråd vill man ju inte alltid markera hela som ointressant.

Blir så sur på mig själv när jag matar trollen, så som skett i helg

"Blir så sur på mig själv när jag matar trollen, så som skett i helgen. Jag ska försöka att inte trilla dit igen =) "

Nu förstår jag inte riktigt... Om du "matade" dem som du säger, gav det inte dig någonting i någon mån? Du hade väl inte gett dig in i d

Vad hade du tänkt att en "markera inlägg som ointressant"-knapp skulle göra? Gömma alla ointressanta inlägg? Ge tråden ett sorts slutbetyg i antal % ointressanta inlägg som skulle betygsätta hela tråden?

Nä, nu måste jag jobba... (#)

Edit: fel frågestä

Det låter som om det är en "Preview" av sina meddelanden som egentligen efterfrågas.

Ska man sedan kunna ändra inläggen i efterhand borde det finnas en historik-länk för meddelandet så att man ser inlägget i alla dess versioner och när de inläggen skrevs

Mina träningar tex editerar jag flera ggr innan jag hittar alla stavfel. Jag skulle sakna möjligheten av att rätta stavfel i inlägg.

"Mata trollen"
Man kan ju vara delaktig i en diskussion utan att elda upp trollet lixom...
Jag lockas ibland att svara på trollens trollningar, kanske bara är jag men det var just det problemet jag skulle vilja lära mig att undvika =)

"Markera som ointre