Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 11:08Intressant att vår "vän" Åke editerat bort sig helt och hållet. Rätt skönt, imho.
Edit: Klart man ska få editera sina inlägg. I en del grupper händer det allt som oftast att diskusionerna fungerar mer som en chatt och alla möjliga personliga saker diskut
Intressant att vår "vän" Åke editerat bort sig helt och hållet. Rätt skönt, imho.
Edit: Klart man ska få editera sina inlägg. I en del grupper händer det allt som oftast att diskusionerna fungerar mer som en chatt och alla möjliga personliga saker diskut
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 11:10Det är ju värre med dem som editerar och spelar oskyldiga sedan när man påpekar det. Åke (..... ......) är ju rätt uppenbar i sitt agerande.
Edit: harvande med grammatiken. 😉
Det är ju värre med dem som editerar och spelar oskyldiga sedan när man påpekar det. Åke (..... ......) är ju rätt uppenbar i sitt agerande.
Edit: harvande med grammatiken. 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 11:34Möjligheten att kunna rätta till sina stavfel, lägga till länk om man (som jag) glömmer det titt som tätt eller komplettera så inlägget blir mer begripligt är toppen.
En tråd skulle kunna växa till oanade proportioner om alla var tvugna att posta nya inl
Möjligheten att kunna rätta till sina stavfel, lägga till länk om man (som jag) glömmer det titt som tätt eller komplettera så inlägget blir mer begripligt är toppen.
En tråd skulle kunna växa till oanade proportioner om alla var tvugna att posta nya inl
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 12:45Att hålla på att lägga till o redigera texten efter den har postats bör tidsbegränsas.
Fem minuter är lagom. Annars borde folk&fä använda funktioner för rättstavning och det finns möjlighet att öppna ett nytt fönster att skriva i.
Att hålla på att lägga till o redigera texten efter den har postats bör tidsbegränsas.
Fem minuter är lagom. Annars borde folk&fä använda funktioner för rättstavning och det finns möjlighet att öppna ett nytt fönster att skriva i.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 13:53Psssst! Åke har ju inte bara redigerat eller editerat sitt inlägg. Han har helt sonika avlägsnat sig från fb helt och hållet och då kan det väl kanske kvitta vad han skrivit innan?
Jag måste erkänna att eftersom ALLA hans inlägg i ALLA diskussioner blev
Psssst! Åke har ju inte bara redigerat eller editerat sitt inlägg. Han har helt sonika avlägsnat sig från fb helt och hållet och då kan det väl kanske kvitta vad han skrivit innan?
Jag måste erkänna att eftersom ALLA hans inlägg i ALLA diskussioner blev
Quote from Fredric Lagerström on 22 November 2010, 14:05Men det måste ju varit ett jäkla jobb att gå in och ta bort alla inlägg. För det man skrivit försvinner väl inte bara för att man går ur Fb?
Men det måste ju varit ett jäkla jobb att gå in och ta bort alla inlägg. För det man skrivit försvinner väl inte bara för att man går ur Fb?
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 14:06Och att hitta dem! (Nej, de försvinner inte)
Och att hitta dem! (Nej, de försvinner inte)
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 14:13Nej, nicket försvinner dock så det står n/a som avsändare till det man skrivit efter att man lämnat.
Jag vet iaf att jag inte skulle kunna orka göra det med alla mina inlägg... *hepp!*
Nej, nicket försvinner dock så det står n/a som avsändare till det man skrivit efter att man lämnat.
Jag vet iaf att jag inte skulle kunna orka göra det med alla mina inlägg... *hepp!*
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 14:25NAJ NAJ NAJ! Nicket försvinner inte alls för att man har avregistrerat sig från FB... Alla inlägg är kvar och går naturligtvis inte att varken ta bort eller ändra efter att man avregistrerat sig...
NAJ NAJ NAJ! Nicket försvinner inte alls för att man har avregistrerat sig från FB... Alla inlägg är kvar och går naturligtvis inte att varken ta bort eller ändra efter att man avregistrerat sig...
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 14:27Jenny: Ehm. Jag har sett folk försvinna och att det stått n/a flera gånger. Skulle det vara slumpmässigt lika valt av flera personer då att byta nick till n/a före avreggning??
Jenny: Ehm. Jag har sett folk försvinna och att det stått n/a flera gånger. Skulle det vara slumpmässigt lika valt av flera personer då att byta nick till n/a före avreggning??