Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Elin: Du skulle bli förvånad om du visste...

ET-skorna säljer riktigt bra i Sverige, bara så du vet det. Folk gapar och sväljer.

Annica: Jag vet mycket väl att de säljer bra här också. De ska tydligen vara väldigt bekväma även fast träningseffekten uteblir. Min poäng var att i USA behøver man inte tänka själv eftersom man kan stämma folk før vad som helst och få upprättelse. När ma

Fast man kanske inte köper dem bara för att man verkligen tror att alla de där sakerna verkligen stämmer. Jag har lite svårt att tro att folk verkligen är så dumma. No offence.

Men är det inte en del av att numera ska allt gå så fort? "Träna effektivt 15 minuter i stället för 30!"

Jag har ett par!
Sköna, men jag köpte dem inte för träningseffekten utan för att ha några sköna skor. Jag har problem med ryggen/höfterna/knäna och ville prova en vinglig sula för att se om det skulle göra skillnad. Men de är ju rätt platta om man jämför

Kan man inte åtala köparna för dumhet istället?

Är det inte samma idé som massaiskorna egentligen? Fast de INTE utlovar så mkt?

Sverige och andra icke-USA länder är länder där folk tänker själva, och då kvittar det om företag i dessa länder presenterar vilseledande marknadsföring. Folk tänker ju själva. Korrekt uppfattat?

Arrakk, du slog nog huvudet på spiken där.

Jag är nog bara inte typen som hetsar upp mig till den grad över en sådan här sak att jag skulle känna att det vore värt att stämma någon.