Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 14:02upp till 15% kan ju faktiskt vara 0%...
upp till 15% kan ju faktiskt vara 0%...
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 14:07> upp till 15% kan ju faktiskt vara 0%...
Haha! Jepp!
Och medelvärdet kan ju vara tex 3 %... Det vet man ju inte. 🙂
> upp till 15% kan ju faktiskt vara 0%...
Haha! Jepp!
Och medelvärdet kan ju vara tex 3 %... Det vet man ju inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 14:11Känns ju vettigt, för halva om man har 100 Mbit/s är ju inte ens i närheten... (skiljer 50 Mbit/s)
Känns ju vettigt, för halva om man har 100 Mbit/s är ju inte ens i närheten... (skiljer 50 Mbit/s)
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 14:52Rätt imponerande att de lyckats få in "upp till X mbit" som standardsättet att ange bandbredd på deras erbjudanden. Det enda de lovar är ju att det åtminstone inte kommer gå snabbare än så.
Undrar när biltillverkaree börjar sälja bilar med "upp till 250
Rätt imponerande att de lyckats få in "upp till X mbit" som standardsättet att ange bandbredd på deras erbjudanden. Det enda de lovar är ju att det åtminstone inte kommer gå snabbare än så.
Undrar när biltillverkaree börjar sälja bilar med "upp till 250
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 14:56Även jag äger faktiskt ett par E-T.
Tror inte ett ögonblick på reklamen, men behövde ett par bra skor att powerwalka i, och eftersom de är rätt så snygga så tänkte jag att jag lika gärna kunde lägga pengarna på dem och därmed verkligen komma ut på promen
Även jag äger faktiskt ett par E-T.
Tror inte ett ögonblick på reklamen, men behövde ett par bra skor att powerwalka i, och eftersom de är rätt så snygga så tänkte jag att jag lika gärna kunde lägga pengarna på dem och därmed verkligen komma ut på promen
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 16:04Nu vill jag försvara Reebook! Kanske att alla siffror inte är kollade, dubbelkollade & trippelkollade enligt konstens alla regler & att Reebook kanske gjort en liten glädjekalkyl...
Skon på bilden är varken uppbyggd lr stabiliserad och just nu är mina vr
Nu vill jag försvara Reebook! Kanske att alla siffror inte är kollade, dubbelkollade & trippelkollade enligt konstens alla regler & att Reebook kanske gjort en liten glädjekalkyl...
Skon på bilden är varken uppbyggd lr stabiliserad och just nu är mina vr
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 18:11Det är väl ingen (enskild) som har stämt utan motsvarande Konsumentverket som har granskat reklam och påståenden. Som sig bör. Känns som de i Sverige är dåliga på att övervaka den här typen av påståenden i marknadsföring men jag kan ha fel.
Det är väl ingen (enskild) som har stämt utan motsvarande Konsumentverket som har granskat reklam och påståenden. Som sig bör. Känns som de i Sverige är dåliga på att övervaka den här typen av påståenden i marknadsföring men jag kan ha fel.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 18:18Det hade visst redan nämnts ja...
De får ju naturligtvis säga att användning kan stärka fötter och vrister. Men inte att de bränner kalorier, stärker rumpa och lår osv eftersom det inte finns stöd för det. Viss skillnad.
Det hade visst redan nämnts ja...
De får ju naturligtvis säga att användning kan stärka fötter och vrister. Men inte att de bränner kalorier, stärker rumpa och lår osv eftersom det inte finns stöd för det. Viss skillnad.