Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 16:02Nåt sånt här då 🙂
+ 55 min = Antar att det är tungt att släpa omkring på en mat- och sovklocka?
30-50 min = För mycket McDonalds efter krogen på lördagarna
25-45 min = För mycket krogen på lördagarna
20-40 min = Det tar sig!
15-35 min = Bra jobbat!
-30 m
Nåt sånt här då 🙂
+ 55 min = Antar att det är tungt att släpa omkring på en mat- och sovklocka?
30-50 min = För mycket McDonalds efter krogen på lördagarna
25-45 min = För mycket krogen på lördagarna
20-40 min = Det tar sig!
15-35 min = Bra jobbat!
-30 m
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 17:33Jag tror nog det finns folk som varken super eller äter värsta snabbmaten som behöver mer än 30 minuter på sig att förflytta sig en halvmil till fots.
För övrigt tycker jag Anderssons indelning är logisk.
Bland motionoärerna kanske indelningen kan vara
Jag tror nog det finns folk som varken super eller äter värsta snabbmaten som behöver mer än 30 minuter på sig att förflytta sig en halvmil till fots.
För övrigt tycker jag Anderssons indelning är logisk.
Bland motionoärerna kanske indelningen kan vara
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:02Stort tack! Då får nog 20 min okuperat bli målet för säsongen 🙂
Stort tack! Då får nog 20 min okuperat bli målet för säsongen 🙂
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2010, 23:47Lena, jag är 62 och springer på c:a 23 min och jag är inte sveriges bästa motionär i den åldern heller. Så
"20-25 min personer under 65 år utan kraftig övervikt och full mekanisk funktion som har ett fysiskt aktivt liv/tränar"
är nog bättre (Andra ålders
Lena, jag är 62 och springer på c:a 23 min och jag är inte sveriges bästa motionär i den åldern heller. Så
"20-25 min personer under 65 år utan kraftig övervikt och full mekanisk funktion som har ett fysiskt aktivt liv/tränar"
är nog bättre (Andra ålders
Quote from Jan Lundquist on 24 May 2010, 08:30Jag som ligger i 30-35minutersträsket går varken på McD eller krogen. Däremot blir det för många tjänsteresor och annat arbete, både avlönat och ideellt.
Jag som ligger i 30-35minutersträsket går varken på McD eller krogen. Däremot blir det för många tjänsteresor och annat arbete, både avlönat och ideellt.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:07Förmodligen har jag ngt medfött fel 😉
Jag har aldrig kunnat springa särskilt fort. Har för mig att 2½ tog mig ca 15 min i tonåren (då jag var smal som en sytråd), var alltid mer eller mindre sämst/näst sämst i klassen och jag kämpar för att klara 10 km
Förmodligen har jag ngt medfött fel 😉
Jag har aldrig kunnat springa särskilt fort. Har för mig att 2½ tog mig ca 15 min i tonåren (då jag var smal som en sytråd), var alltid mer eller mindre sämst/näst sämst i klassen och jag kämpar för att klara 10 km
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:43Ha ha!. När jag läste första inlägget tänkte jag att det här kommer han få äta upp. Typiskt inlägg från en kille på cirka 20-30 år. Har inte en tanke på att tjejer, farbröder och tanter också tränar och springer. Så referensramarna är "mig själv", en kill
Ha ha!. När jag läste första inlägget tänkte jag att det här kommer han få äta upp. Typiskt inlägg från en kille på cirka 20-30 år. Har inte en tanke på att tjejer, farbröder och tanter också tränar och springer. Så referensramarna är "mig själv", en kill
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:01Leif: Man kan inte stryka alla medhårs, så det är ingen idé att försöka. Jag är fullt medveten om att jag aldrig kommer att vara i sådan form att det inte kommer finnas kvinnliga pensionärer som springer ifrån mig med lätthet, och det stör mig inte det mi
Leif: Man kan inte stryka alla medhårs, så det är ingen idé att försöka. Jag är fullt medveten om att jag aldrig kommer att vara i sådan form att det inte kommer finnas kvinnliga pensionärer som springer ifrån mig med lätthet, och det stör mig inte det mi
Quote from Jan Lundquist on 24 May 2010, 16:04Det kanske vore dags att införa handicapsystem även i löpningen. Jag blev lite snopen efter regattan i lördags då vi kom i mål bra långt före värsta konkurrenten men som ändå slog oss resultatmässigt pga lystalet :´(
Det kanske vore dags att införa handicapsystem även i löpningen. Jag blev lite snopen efter regattan i lördags då vi kom i mål bra långt före värsta konkurrenten men som ändå slog oss resultatmässigt pga lystalet :´(
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:21Peter, nog ska du satsa på att slå Sveriges bästa kvinnliga pensionärer. Gör du sub 21 på 5km så är du nog säker. Bättre är om du siktar på att slå mig, d v s under 20min 🙂
Stina, det finns lopp som kör med handicap-system. T ex Spring Star 10km i Väll
Peter, nog ska du satsa på att slå Sveriges bästa kvinnliga pensionärer. Gör du sub 21 på 5km så är du nog säker. Bättre är om du siktar på att slå mig, d v s under 20min 🙂
Stina, det finns lopp som kör med handicap-system. T ex Spring Star 10km i Väll