Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 20:08Där rök nog tom eventuellt vatten för mig (om jag skulle våga visa mig i Månkan alltså...)
Där rök nog tom eventuellt vatten för mig (om jag skulle våga visa mig i Månkan alltså...)
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 20:21Om jag springer 5 km med 6 min/km så innebär det att det inte går så fort, med mina mått mätt. Det är typ mitt träningstempo, på inte för långa distanser.
Antar att mina 13:54:28 på 100 km inte platsar på nåt sätt. Det blir ju 7:48 min/km. Det är ju lång
Om jag springer 5 km med 6 min/km så innebär det att det inte går så fort, med mina mått mätt. Det är typ mitt träningstempo, på inte för långa distanser.
Antar att mina 13:54:28 på 100 km inte platsar på nåt sätt. Det blir ju 7:48 min/km. Det är ju lång
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 20:24Totteman, det är nog inte så många som har referensramar på 100km 🙂
Totteman, det är nog inte så många som har referensramar på 100km 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 20:30Nä, men träning för mig som inte är så snabb speglar även farten på kortare distanser. Det bästa för att få upp farten är backträning och intervaller. Den behövs ändå, oavsett distans.
Personligen tycker jag att intervallträning är tråkigt. Hellre fartle
Nä, men träning för mig som inte är så snabb speglar även farten på kortare distanser. Det bästa för att få upp farten är backträning och intervaller. Den behövs ändå, oavsett distans.
Personligen tycker jag att intervallträning är tråkigt. Hellre fartle
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:33Håller med dig Totteman....varför springa så där djävla fort för....lite lagom försöker jag att köra. Jag håller med dig helt å fast...kutar man fort blir man ju så djävla trött....kan inte vara bra. Å Leffe du har väl bara vunnit tvenne T-shirts i år....
Håller med dig Totteman....varför springa så där djävla fort för....lite lagom försöker jag att köra. Jag håller med dig helt å fast...kutar man fort blir man ju så djävla trött....kan inte vara bra. Å Leffe du har väl bara vunnit tvenne T-shirts i år....
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 21:49Vad gör man inte för sina törstiga löparvänner? 😀 Fast det var tungt i snöstomen..... (#)
Vad gör man inte för sina törstiga löparvänner? 😀 Fast det var tungt i snöstomen..... (#)