Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 20:29Sätt all aktiv vila som "voltige -trähäst"; låg sannolikhet att den krockar med något du verkligen tränat. Sen är det bara att köra sök/ersätt om du exporterat och så får den en egen liten pajdel.
Problemet löst!
Sätt all aktiv vila som "voltige -trähäst"; låg sannolikhet att den krockar med något du verkligen tränat. Sen är det bara att köra sök/ersätt om du exporterat och så får den en egen liten pajdel.
Problemet löst!
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 20:51Under min rehab-tid var det lite komplicerat och jag var tvungen hålla reda på exakt vad jag gjort under hela dagen för att kunna förstå vad som funkade och inte. Visst hade jag kunnat använda alla tretton former av golf MMA, Tae Kwondo, Myrfotboll och an
Under min rehab-tid var det lite komplicerat och jag var tvungen hålla reda på exakt vad jag gjort under hela dagen för att kunna förstå vad som funkade och inte. Visst hade jag kunnat använda alla tretton former av golf MMA, Tae Kwondo, Myrfotboll och an
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 20:53Så... problemet är inte löst men vi fick en "workaround"
Så... problemet är inte löst men vi fick en "workaround"
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 20:56Annars är Walkabout populärt i kloakdjurens land.
Annars är Walkabout populärt i kloakdjurens land.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 20:59En bortglömd träningskategori! Hur roligt vore inte det att regga när man kommer hem efter tre år och segla högst upp på vännernas topplista. "Anne Mari har tränat 1.577.846 min Walkabout"
En bortglömd träningskategori! Hur roligt vore inte det att regga när man kommer hem efter tre år och segla högst upp på vännernas topplista. "Anne Mari har tränat 1.577.846 min Walkabout"
Quote from Elias Engqvist on 6 April 2010, 21:403 år 17 timmar och 26 minuter alltså!
3 år 17 timmar och 26 minuter alltså!
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:49Google is your enemy????? Jag räknade inte utan googlade "3 years to minutes".
Google is your enemy????? Jag räknade inte utan googlade "3 years to minutes".
Quote from ellen olsson on 7 April 2010, 16:23Google räknar uppenbarligen med årets riktiga längd istället för den kalenderjusterade varianten...
Google räknar uppenbarligen med årets riktiga längd istället för den kalenderjusterade varianten...
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 18:38Jag upptäckte just att Funbeat inte accepterar pass längre än 9999 minuter, hmmm.
Jag upptäckte just att Funbeat inte accepterar pass längre än 9999 minuter, hmmm.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 18:47Mäh! Då lägger jag ner mina deca-ultraplaner...
Mäh! Då lägger jag ner mina deca-ultraplaner...