Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatRegistrera vila
You need to log in to create posts and topics.

Ja men min käre Backis..!?..du kan ju då dela upp passet i flera delar.. typ 1 och 2....å då har du ju äfven gjort Intervall-pass av det hela....hoppsan!?
Annars så undrar man ju lite så där hur det "LÄNGSTA" passet sett ut som reggats på FunBeat....Kan m

För egen del ser jag inget behov av att regga längre pass än att de accepteras av Funbeat eftersom även en 6-dagarstävling ryms inom max antal minuter.

Du är allt en sprinter!

En träningsform som jag vore bra att registrera skulle vara "aktiv vila"

Fast när du gör "aktiv vila" så gör du väl något som går att rapportera, typ promenad el. dyl.?

"Fast när du gör "aktiv vila" så gör du väl något som går att rapportera"

Det är min verklighet just nu. Jag följer ett träningsprogram för att gå ner i vikt och de vilodagarna som är i programmet ger jag mig ut på långpromenad istället.

Lågintensivt så

Helt rätt att jag gör annat som går att registrera, men det vore enklare att sotera då jag exemplevis kör crosstrain som aktiv vila ibland och ibland som högintensivträning.

Du kan sätta olika intensitet på passen.

Jag tänkte mäta vila i "målprocent"(alltså målfliken) över året, trodde jag - men när jag då skrev 0 minuter på vila så rörde sig inte procentmätaren 🙂 men skulle jag valt att skriva in minuter i vila - alltså hela dagen jag vilat, en jäkla massa minut

Om du nu inte väljer att kalla vilan för en sport du ordinärt inte tränar/utför och väljer att inte räkna med den i total träningstid.