Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 19:42Varför ska jag kalla vila för en sport när vila finns med som val i listan? Hur gör jag för att inte räkna in den i träningsmängd? - FB räknar ju det automatiskt..
Varför ska jag kalla vila för en sport när vila finns med som val i listan? Hur gör jag för att inte räkna in den i träningsmängd? - FB räknar ju det automatiskt..
Quote from Christer Berg on 24 April 2010, 19:48Du menar alltså att det inte går att Registrera ett pass med Vila och 0 minuter och det räknas som ett träningspass?
Du menar alltså att det inte går att Registrera ett pass med Vila och 0 minuter och det räknas som ett träningspass?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 19:56Gaah vila finns ju inte alls inte längre..kom jag på. Övr aktivitet blir bra. Plus skada/sjukdom ska inräknas anser jag nog. Utifall.
Hittade varför det inte fungerade oxå - den mänskliga faktorn - i detta fall petrafaktorn - är bra att göra en målsättni
Gaah vila finns ju inte alls inte längre..kom jag på. Övr aktivitet blir bra. Plus skada/sjukdom ska inräknas anser jag nog. Utifall.
Hittade varför det inte fungerade oxå - den mänskliga faktorn - i detta fall petrafaktorn - är bra att göra en målsättni