Quote from Guest on 1 April 2014, 21:10Varje sport måste ha regler. För annars är det ju ingen sport om det går att göra lite hursomhelstliksom. Dessa regler måste följas av en sann cyklist, av alla som vill kalla sig för cyklist, eller av den som på något sätt cyklar tillsammans med mig.
Reg
Varje sport måste ha regler. För annars är det ju ingen sport om det går att göra lite hursomhelstliksom. Dessa regler måste följas av en sann cyklist, av alla som vill kalla sig för cyklist, eller av den som på något sätt cyklar tillsammans med mig.
Reg
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 21:20😀 (V) (t+)
😀 (V) (t+)
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 21:26Ajajaj. Jag diskvalificerar mig på #8 och #9.
#8 för att köper bra verktyg oavsett vad det står på
#9 för att kaffe är odrickbart 😉Finns det förresten någon baktanke med just gula ventilhattar? Jag har bara sett det på Contis slangar och deras hattar
Ajajaj. Jag diskvalificerar mig på #8 och #9.
#8 för att köper bra verktyg oavsett vad det står på
#9 för att kaffe är odrickbart 😉
Finns det förresten någon baktanke med just gula ventilhattar? Jag har bara sett det på Contis slangar och deras hattar
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 21:263 och 9 (t+) - det är ju därför man håller på med cykel
3 och 9 (t+) - det är ju därför man håller på med cykel
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 21:41Farfar hade några kommentarer i ämnet redan på 40-50-talet: http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=71351
Det mesta håller än.
Farfar hade några kommentarer i ämnet redan på 40-50-talet: http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=71351
Det mesta håller än.
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 22:09Rule #10 // It never gets easier, you just go faster.
"Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired.
You stop when the gorilla is tired.”
Greg Henderson
Rule #10 // It never gets easier, you just go faster.
"Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired.
You stop when the gorilla is tired.”
Greg Henderson
Quote from Funbeat user on 1 April 2014, 22:26Min gamla lite moddade hybrid var grym. Tyvärr numera stulen och förlorad efter 11 trogna år
Min gamla lite moddade hybrid var grym. Tyvärr numera stulen och förlorad efter 11 trogna år
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 07:08Jag hörde en poet som sa en gång: "Om du känner dig osäker på dig själv, se till att hålla dig till skrivreglerna och de tips man kan läsa sig till. Då slipper du göra bort dig. Om du vill bli riktigt bra måste du tro på din egen känsla, känna till alla r
Jag hörde en poet som sa en gång: "Om du känner dig osäker på dig själv, se till att hålla dig till skrivreglerna och de tips man kan läsa sig till. Då slipper du göra bort dig. Om du vill bli riktigt bra måste du tro på din egen känsla, känna till alla r
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 09:10Underbar post 🙂
Underbar post 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 09:46Fantastiska råd från din farfar Robert. Hade helt missat den, tack 🙂
Fantastiska råd från din farfar Robert. Hade helt missat den, tack 🙂