Quote from Funbeat user on 10 April 2014, 20:31"VELOMINAZI // A dogmatic enforcer of The Rules.
This individual misinterprets the humor and intent behind The Rules and has likely missed their daily dose of humility and humor. They are also not likely to actually ride a bike very much or very well"
"VELOMINAZI // A dogmatic enforcer of The Rules.
This individual misinterprets the humor and intent behind The Rules and has likely missed their daily dose of humility and humor. They are also not likely to actually ride a bike very much or very well"
Quote from Funbeat user on 10 April 2014, 23:51Vesa, det beror på åt vilket håll bilen kör. Med- eller motsols.
Men får jag fråga varför du undrar det?Vänligen
P.
Vesa, det beror på åt vilket håll bilen kör. Med- eller motsols.
Men får jag fråga varför du undrar det?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 11 April 2014, 08:51En fråga angående reglerna: När är det ok att börja raka benen? Alternativt när börjar det vara fel att inte raka benen? En kär vän brukar berätta hur han skäms över en polare som vägrar raka sig när de är och hojar på Mallis. Tycker å andra sidan att jag
En fråga angående reglerna: När är det ok att börja raka benen? Alternativt när börjar det vara fel att inte raka benen? En kär vän brukar berätta hur han skäms över en polare som vägrar raka sig när de är och hojar på Mallis. Tycker å andra sidan att jag
Quote from Bjarne Lewin on 11 April 2014, 09:09Lagligt blinkande bakljus är inte jobbigt, och det blir ännu mindre jobbigt med ett fast sken bredvid. Blinkande cykelljus här i Lund brukar "se" lagliga ut, vad jag kan se.
Däremot händer det att hårt blinkande ljus sitter på t.ex. en hund, som jag måste
Lagligt blinkande bakljus är inte jobbigt, och det blir ännu mindre jobbigt med ett fast sken bredvid. Blinkande cykelljus här i Lund brukar "se" lagliga ut, vad jag kan se.
Däremot händer det att hårt blinkande ljus sitter på t.ex. en hund, som jag måste
Quote from Funbeat user on 11 April 2014, 09:15- En fråga angående reglerna: När är det ok att börja raka benen?
Nästan aldrig för tidigt att raka/vaxa benen.
- Alternativt när börjar det vara fel att inte raka benen?
För det mesta är det fel att inte göra det. Finns några få undantag och ett såda
- En fråga angående reglerna: När är det ok att börja raka benen?
Nästan aldrig för tidigt att raka/vaxa benen.
- Alternativt när börjar det vara fel att inte raka benen?
För det mesta är det fel att inte göra det. Finns några få undantag och ett såda
Quote from Funbeat user on 9 May 2014, 21:40P. ..varför undrar du det ? P. som i P.olis ?
P. ..varför undrar du det ? P. som i P.olis ?
Quote from Funbeat user on 9 May 2014, 22:52Men får jag fråga varför du undrar det?
"på vilken sida kör man om personbilar i rondeller - snabbast ?"
Det säger ju sig självt att det är på insidan. Kortaste vägen. Så det beror liksom på åt vilket håll bilen kör om det är till vänster eller till hög
Men får jag fråga varför du undrar det?
"på vilken sida kör man om personbilar i rondeller - snabbast ?"
Det säger ju sig självt att det är på insidan. Kortaste vägen. Så det beror liksom på åt vilket håll bilen kör om det är till vänster eller till hög
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 20:28Fika regler 2 frågor
Hur långt måste man cykla för att få stanna och fika?
Hur länge får man stanna och fika? (I procent av cykeltiden)
Fika regler 2 frågor
Hur långt måste man cykla för att få stanna och fika?
Hur länge får man stanna och fika? (I procent av cykeltiden)
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2014, 21:541) Tillräckligt
2) Tillräckligt
1) Tillräckligt
2) Tillräckligt