Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 17:55Jäkla mesåka på MTB:n om man ska hålla sig ren. Kört Velodrom med trasiga, sönderbrända och nerblodade kläder, Regel 1 går fetbort. Står också i konflikt med regel 4, som jag å andra sidan instämmer i. Har t.o.m. gjorts en film som jag gillar
https://www.
Jäkla mesåka på MTB:n om man ska hålla sig ren. Kört Velodrom med trasiga, sönderbrända och nerblodade kläder, Regel 1 går fetbort. Står också i konflikt med regel 4, som jag å andra sidan instämmer i. Har t.o.m. gjorts en film som jag gillar
https://www.
Quote from Rasmus Olsson on 2 April 2014, 18:46Fika och cykling hör ju så ihop bara. Vem sa att du ska fika och cykla samtidigt?
Fika och cykling hör ju så ihop bara. Vem sa att du ska fika och cykla samtidigt?
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 20:58JÄKLIGT bra filmklipp anders! KUL!:-)
kmr nog INTE börja med downhill iallafall...
JÄKLIGT bra filmklipp anders! KUL!:-)
kmr nog INTE börja med downhill iallafall...
Quote from Funbeat user on 2 April 2014, 21:42Anders: Respekt för sporten finns i skogen också. Att bli lerig hör till men man ska inte se ut som en luffare för det. Eller lukta som en. Det handlar inte om att vara matcho själv utan att visa hänsyn mot människor i sin omgivning genom att vara hel och
Anders: Respekt för sporten finns i skogen också. Att bli lerig hör till men man ska inte se ut som en luffare för det. Eller lukta som en. Det handlar inte om att vara matcho själv utan att visa hänsyn mot människor i sin omgivning genom att vara hel och
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 20:37Cykel är en sport som ska utövas med stil. Vill man se ut hur som helst kan man börja med orientering.
Cykel är en sport som ska utövas med stil. Vill man se ut hur som helst kan man börja med orientering.
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 20:41Orientering är riktig sport. Ren o hel är dansbandskväll.
Orientering är riktig sport. Ren o hel är dansbandskväll.
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 21:27Därför som cykel är en sport, medan orientering är en idrott 🙂
Därför som cykel är en sport, medan orientering är en idrott 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 21:36Anders: Snyggt 😉
Anders: Snyggt 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 21:39Cyklar du med stil och tä ker på att du håller på med sport har du inte tagit i. Kommer du i mål med reviga kkläder, blod o sår, snorsträngar, då är du man, även om född kvinna.
Cyklar du med stil och tä ker på att du håller på med sport har du inte tagit i. Kommer du i mål med reviga kkläder, blod o sår, snorsträngar, då är du man, även om född kvinna.
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 23:01Är det definitionen av att vara man så säger jag upp alla aspirationer på det direkt. Låter ofräscht.
Är det definitionen av att vara man så säger jag upp alla aspirationer på det direkt. Låter ofräscht.