Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 09:51som regel är man alltid svagare i ena sidan av kroppen (höger eller vänster kroppshalva) gör ett enkelt test tex bicurl med hantel, börja med den arm som ni tror att ni är svagst i och gör så många ni kan och sedan andra armen och den arm som man gör mins
som regel är man alltid svagare i ena sidan av kroppen (höger eller vänster kroppshalva) gör ett enkelt test tex bicurl med hantel, börja med den arm som ni tror att ni är svagst i och gör så många ni kan och sedan andra armen och den arm som man gör mins
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 15:09Mot benhinneinflammation funkar kyla oftast rätt bra.
Muskeln minskar i volym av nedkylningen och trycket minskar. Kyl ned med is i 10 minuter efter träningspassen, plus ett par gånger till per dag.
Att stretcha musklerna på framsidan av underbenet efte
Mot benhinneinflammation funkar kyla oftast rätt bra.
Muskeln minskar i volym av nedkylningen och trycket minskar. Kyl ned med is i 10 minuter efter träningspassen, plus ett par gånger till per dag.
Att stretcha musklerna på framsidan av underbenet efte
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 15:19Pierre, Arrakk N, Yvonne: Yvonne skriver "Jag har också nåt liknande som det Pierre och Arrak beskriver. Smärtan sitter i skenbenet på insida ben, från fotknölen ca 5 cm uppåt. Det känns liksom i själva benet."
Om man känner igen sig i detta, i en smärta
Pierre, Arrakk N, Yvonne: Yvonne skriver "Jag har också nåt liknande som det Pierre och Arrak beskriver. Smärtan sitter i skenbenet på insida ben, från fotknölen ca 5 cm uppåt. Det känns liksom i själva benet."
Om man känner igen sig i detta, i en smärta
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 15:27O de innebär ? med stressfaktur
O de innebär ? med stressfaktur
Quote from Catharina Brattlin on 28 December 2009, 15:35Misstänker också det kan vara en stressfraktur. Tror jag nämnde det för Yvonne i hennes blogg?
Klemens;
http://sv.wikipedia.org/wiki/Stressfraktur
Misstänker också det kan vara en stressfraktur. Tror jag nämnde det för Yvonne i hennes blogg?
Klemens;
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 15:58Klemens: Jag och andra har skrivit spaltkilometer om omhändertagandet av stressfrakturer i diverse forum på FB. Kolla runt.
Klemens: Jag och andra har skrivit spaltkilometer om omhändertagandet av stressfrakturer i diverse forum på FB. Kolla runt.
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 19:50Det ligger nog nära till hands att det är en stressfraktur som jag har ... 🙁
Har nu haft löpvila en vecka, tog ett försiktigt testpass idag. Det kändes helt bra även om underlaget var lite väl knöligt...Ska nu försöka ta det lugnt, prövar nästa pass e
Det ligger nog nära till hands att det är en stressfraktur som jag har ... 🙁
Har nu haft löpvila en vecka, tog ett försiktigt testpass idag. Det kändes helt bra även om underlaget var lite väl knöligt...
Ska nu försöka ta det lugnt, prövar nästa pass e