Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Varje gång jag byter sida lägger sig en stor reklampladuska över hela sidan. (t-) Varit så de sista dagarna. Tycker admin det är ok? Alternativet är AdBlocker, för det här står jag inte ut med.

Har också upplevt samma i ungefär en vecka. Dock inte varje gång jag byter sida. Har inte riktigt lyckats hitta något mönster i när den dyker upp men det är väldigt ofta. Reklam för Canyon och Tough Viking om det underlättar felsökningen.

edit: syftnings

Håller med Tomas, ofta men inte jämt och ständigt detta Tough Viking som är bortkastat på mig 😉

Det här har väl tagits upp tidigare och då ändrades nån inställning så att man bara fick en reklampladusk per dag, inte som nu varenda gång man loggar in och då flera pladusker.

Händer det något på den här fronten? Jag får fortfarande flera stycken per dag, men utan något till synes mönster. Nu senast när jag tryckte "hem" kom en stor blaffa. Gick då direkt in på "grupper" (för att hitta den här tråden och skriva att jag fortfara

Får upp reklam som måste klickas bort när jag går in på sidan, för varje klick på olika undersidor dyker sen en reklam upp som måste klickas bort.

Mobil är det ju dessutom svårt att träffa det där krysset så jag kommer av misstag vidare till de för mig

Då och då kommer det perioder då reklamen poppar upp vid så gott som varje sidladdning. Nu på morgonen var en sån period. Nu har det slutat för mig.

Visserligen blir jag irriterad att få reklam varje gång jag byter sida, det kan jag leva med men när det kommer upp en stor reklampladuska medan jag håller på att registrera träning så har det gått för långt.

Hur är koden implemented för att hantera den stora popupen?

Jag kollade lite på cookies och raderade dem för att se om det var avgörande eller om det lagras i databasen. Jag fick inte fram något där, men reklamen började poppa upp vid något tillfälle. Do

Jag håller med i ovanstående. Är det någon sorts desperat åtgärd för att få fler att bli Premiummedlemmar? Nu har man blivit så så snabb i reaktionen att klicka bort "pladuskan" innan man hinner läsa vad det handlar om.
Det är dock klart mycket irriteran