Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är ju en förhållandevis enkel ekvation. Användarantalet är ju FB argument till att sälja reklamplats. Skulle däremot användarantalet minska (exempelvis på grund av allt för irriterande reklalmpoppupper) faller ju företagens möjlighet till exponering.

Idag har jag haft ca 20 reklampladuskor. Hittills. Börjar bli redigt trött på dessa! Som det är nu blir effekten helt motsatt, jag kommer absolut inte lockas att köpa något, tvärtom. (t-)

Rätt drygt att behöva få reklam på varje sida man besöker här. 🙁

Ja, de dyker fortfarande upp på varenda sida man går vidare till, trodde detta skulle vara löst.

AdBlock löser problemet för mig.

FB är rena Kalle Anka numer. Driftsosäkert (hur ofta inte ur funktion) och nu den här "Reklampladuskan".
Är bara kvar för träningsdagboken, men byter "tjänst" så snart jag fått arslet ur vagnen.
Har gått ur i princip alla forumgrupper, gick med igen i den

Jag slutar läsa forumet nu och använder appen bara för reklamen är vansinnigt irriterande.

Hittade diskussionen nu efter att ha stört mig i någon vecka på de s k "pladuskerna". Jag får dem nästan varje gång jag klickar mig vidare, eller när jag ska logga träning. Så har det inte varit tidigare, då har det varit en pladusk när man öppnar upp FB

Det största problemet med reklamen tycker jag är att det alltid kommer flera efter varandra som hindrar mig från att göra det jag ska. Gissningsvis beror det på att det ligger x olika annonser inne som ska visas och alla eller flera får för sig att visas

Olle brukar ju dyka upp i sådana här trådar och berätta om FBs perspektiv på sådana här saker. Men här har han inte synts till än - trots att tråden pågått länge och har många inlägg. Vet någon varför? *undrar*

Jag har full förståelse för att FB på något