Quote from Funbeat user on 24 March 2015, 08:29Det forsätter för mig hela tiden, både på mobil och dator, med olika webläsare.
Oroväckande att ingen från funbeat svarar på en sån här tråd på 1,5 vecka 🙁
Det forsätter för mig hela tiden, både på mobil och dator, med olika webläsare.
Oroväckande att ingen från funbeat svarar på en sån här tråd på 1,5 vecka 🙁
Quote from Camilla Höög on 24 March 2015, 08:37Reklamen styrs högst troligt av cookies. När du byter webbläsare så har du inga cookies i den nya webbläsaren vilket gör att reklamen börjar om. Testa om det försvinner efter 6 omladdningar.
Reklamen styrs högst troligt av cookies. När du byter webbläsare så har du inga cookies i den nya webbläsaren vilket gör att reklamen börjar om. Testa om det försvinner efter 6 omladdningar.
Quote from Funbeat user on 24 March 2015, 09:406 gånger kan stämma, men efter 3 är jag så irriterad att jag inte orkar fortsätta 🙂
6 gånger kan stämma, men efter 3 är jag så irriterad att jag inte orkar fortsätta 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2015, 10:32Rensade också cookies nu men kom "bara" upp i fem pladuskor. Känner mig förfördelad. Varför får Anders sex st och jag bara fem?!
Rensade också cookies nu men kom "bara" upp i fem pladuskor. Känner mig förfördelad. Varför får Anders sex st och jag bara fem?!
Quote from Funbeat user on 24 March 2015, 10:33Eller vänta. Där kom den sjätte. Skönt.
Eller vänta. Där kom den sjätte. Skönt.
Quote from Funbeat user on 24 March 2015, 11:02Hej.
Tack för infon. Det måste ha gått snett när annonserna lades upp. Vi tittar på detta.Svar på cookie-funderingarna: Om man är inloggad på FunBeat så räknas visningarna normalt på användarkontot (beror på annonsupplägg och typ). Om man inte är inlogg
Hej.
Tack för infon. Det måste ha gått snett när annonserna lades upp. Vi tittar på detta.
Svar på cookie-funderingarna: Om man är inloggad på FunBeat så räknas visningarna normalt på användarkontot (beror på annonsupplägg och typ). Om man inte är inlogg
Quote from Camilla Höög on 24 March 2015, 12:08Nu på jobbet så fick jag bara 4 reklampladuskor.
Jag är alltid inloggad när jag gör mina tester.Om jag loggar ut och in igen så kommer inga fler. Om jag däremot tar bort cookies och loggar in på nytt så fick jag 3 popuper. Den verkar inte alls ha koll p
Nu på jobbet så fick jag bara 4 reklampladuskor.
Jag är alltid inloggad när jag gör mina tester.
Om jag loggar ut och in igen så kommer inga fler. Om jag däremot tar bort cookies och loggar in på nytt så fick jag 3 popuper. Den verkar inte alls ha koll p
Quote from Funbeat user on 25 March 2015, 17:07Är det egentligen någon som är förvånad? Vi som gnäller är här och skriver och registrerar för att vi är intresserade av vår (och eventuellt andras) träning. Jo - de som driver denna sajt är intresserade av precis samma saker. Självklart. Eller intäkter?
Är det egentligen någon som är förvånad? Vi som gnäller är här och skriver och registrerar för att vi är intresserade av vår (och eventuellt andras) träning. Jo - de som driver denna sajt är intresserade av precis samma saker. Självklart. Eller intäkter?
Quote from Funbeat user on 25 March 2015, 19:02Berglund.
Detta var uppenbart ett fel som irriterade flera användare som nu rättats till.
Delvis kanske pga av just "gnället".Ditt gnäll kan jag däremot inte se att det leder till något särskilt.
Berglund.
Detta var uppenbart ett fel som irriterade flera användare som nu rättats till.
Delvis kanske pga av just "gnället".
Ditt gnäll kan jag däremot inte se att det leder till något särskilt.
Quote from Funbeat user on 25 March 2015, 20:33Jag har fortfarande problem med att reklamen dyker upp på varenda sidan jag går in på.
Och det är klart de ska ha reklam så vi snåla kan fortsätta använda sidan, dock är det ju reklam både till höger och längst ner, tycker det räcker.
Jag har fortfarande problem med att reklamen dyker upp på varenda sidan jag går in på.
Och det är klart de ska ha reklam så vi snåla kan fortsätta använda sidan, dock är det ju reklam både till höger och längst ner, tycker det räcker.