Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 10:33Michael Sageryg är också från Funbeat, han skrev innan att de tittar på saken. De vet inte vad som gått fel tydligen.
Michael Sageryg är också från Funbeat, han skrev innan att de tittar på saken. De vet inte vad som gått fel tydligen.
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 11:18Hej alla i vår *hetaste* tråd 🙂
Det har tagit lite tid att komma till kärnan med problemet. Flera olika faktorer har samverkat:
- Reklambyråer som har bokat om annonsperioder (svårt att neka byråerna som är viktiga kunder)
- Dubbelbokade annonser från f
Hej alla i vår *hetaste* tråd 🙂
Det har tagit lite tid att komma till kärnan med problemet. Flera olika faktorer har samverkat:
- Reklambyråer som har bokat om annonsperioder (svårt att neka byråerna som är viktiga kunder)
- Dubbelbokade annonser från f
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 12:20Tack för info, Michael! Då håller jag tummarna att det blir färre "pladuskor" att klicka bort.
Jag hade inte uppmärksammat din närvaro i tråden.
Tack för info, Michael! Då håller jag tummarna att det blir färre "pladuskor" att klicka bort.
Jag hade inte uppmärksammat din närvaro i tråden.
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 14:14Tack för svar, och för att ni tagit till er synpunkterna!
Då håller jag tummarna för att det fungerar bättre nu, och återkopplar om så inte är fallet. Nu vet jag ju med säkerhet att det inte är er avsikt att driva oss besökare till vansinnets rand... 😉
Tack för svar, och för att ni tagit till er synpunkterna!
Då håller jag tummarna för att det fungerar bättre nu, och återkopplar om så inte är fallet. Nu vet jag ju med säkerhet att det inte är er avsikt att driva oss besökare till vansinnets rand... 😉
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 15:58Ser ut att fungera bra för mig nu i alla fall. Bra jobbat! 🙂
Ser ut att fungera bra för mig nu i alla fall. Bra jobbat! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 16:09Michael S: Jag tillhör väl dem som pinsamt mycket tar till Internet som förströelse lite väl ofta. Gör det både via Smartphone och laptop, både webb och appar.
Jag gör en slags rutinrepa bland de vanliga sajterna, nyheter, ex. aftonbladet.se, dn.se osv..
Michael S: Jag tillhör väl dem som pinsamt mycket tar till Internet som förströelse lite väl ofta. Gör det både via Smartphone och laptop, både webb och appar.
Jag gör en slags rutinrepa bland de vanliga sajterna, nyheter, ex. aftonbladet.se, dn.se osv..
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 21:10Det verkar funka nu - bara en pladusk när jag öppnar upp FB men inga fler när jag går vidare till undersidor. Precis som det ska vara!
Vad tar vi med oss från det här? Jo, ett nytt ord.
Pladusk.
Tack till TS för den gåvan! 😀
Det verkar funka nu - bara en pladusk när jag öppnar upp FB men inga fler när jag går vidare till undersidor. Precis som det ska vara!
Vad tar vi med oss från det här? Jo, ett nytt ord.
Pladusk.
Tack till TS för den gåvan! 😀
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 21:28Måste protestera mot beskrivningen av Funbeat som "driftosäker". Jag är inne dagligen, ganska ofta till och med, och upplever inte Funbeat som långsammare än andra sidor, varken i IE eller eldräven. Jag får ytterst sällan felmeddelandet nu för tiden.
Måste protestera mot beskrivningen av Funbeat som "driftosäker". Jag är inne dagligen, ganska ofta till och med, och upplever inte Funbeat som långsammare än andra sidor, varken i IE eller eldräven. Jag får ytterst sällan felmeddelandet nu för tiden.
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 21:42Okej, bara jag då. Fast, som jag nämnde, finns en hel del trådar i gruppen "Så fungerar Funbeat" där olika funbeatare nämner problem, bl.a. trög laddning. Och Annica, du skriver du ytterst sällan får felmeddelande. Då får du ju felmeddelande.
Jag avslutar
Okej, bara jag då. Fast, som jag nämnde, finns en hel del trådar i gruppen "Så fungerar Funbeat" där olika funbeatare nämner problem, bl.a. trög laddning. Och Annica, du skriver du ytterst sällan får felmeddelande. Då får du ju felmeddelande.
Jag avslutar
Quote from Funbeat user on 31 March 2015, 21:52Jag får oftare felmeddelanden på DN, "sidan kan inte hittas" och "Oj, någonting gick visst fel!" än jag får något felmeddelande på Funbeat men jag skulle inte påstå att det gör DN till driftosäkert för det. Det tar som mest 2-3 sekunder att ladda in Funbe
Jag får oftare felmeddelanden på DN, "sidan kan inte hittas" och "Oj, någonting gick visst fel!" än jag får något felmeddelande på Funbeat men jag skulle inte påstå att det gör DN till driftosäkert för det. Det tar som mest 2-3 sekunder att ladda in Funbe