Quote from Guest on 4 January 2013, 13:18Tänkte vi kunde starta en tråd där alla får chansen att rekommendera ett favoritlopp man sprungit. Alla distanser,länder och upplägg är tillåtna men det är ETT lopp + var det går av stapeln,antal km och motivering som gäller.
Jag börjar.
Loppet jag vil
Tänkte vi kunde starta en tråd där alla får chansen att rekommendera ett favoritlopp man sprungit. Alla distanser,länder och upplägg är tillåtna men det är ETT lopp + var det går av stapeln,antal km och motivering som gäller.
Jag börjar.
Loppet jag vil
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 13:28Jättelångt. Varför, dom har dom 2 absolut bästa vätskedepåerna som jag träffat på, enda nackdelen är att det är så svårt att slita sig ifrån dom så min sluttid alltid blir lidande. 🙂
Sen måste jag väl framhäva min klubbs eget Sörmland Ultra Marathon.
Me
Jättelångt. Varför, dom har dom 2 absolut bästa vätskedepåerna som jag träffat på, enda nackdelen är att det är så svårt att slita sig ifrån dom så min sluttid alltid blir lidande. 🙂
Sen måste jag väl framhäva min klubbs eget Sörmland Ultra Marathon.
Me
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 18:07Att springa någon av de 5 Majorsmarathonloppen, Boston, Berlin, Chicago, New York och London är alltid en härlig upplevelse. Själv har jag på måstelistan Big Sur i San Fransisco som enligt många ska vara det vackraste marathonloppet.
Att springa någon av de 5 Majorsmarathonloppen, Boston, Berlin, Chicago, New York och London är alltid en härlig upplevelse. Själv har jag på måstelistan Big Sur i San Fransisco som enligt många ska vara det vackraste marathonloppet.
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 18:33Stockholm Rogaining. Fast det är en lagtävling. Jag har varit med många gånger och kan rekommendera tävlingen.
Www.stockholmrogaining.seVad?
6 timmar enkel orientering i lag (2-5) pers.När?
NovemberVarför?
Taktik innan, för att planera hur man ska s
Stockholm Rogaining. Fast det är en lagtävling. Jag har varit med många gånger och kan rekommendera tävlingen.
http://Www.stockholmrogaining.se
Vad?
6 timmar enkel orientering i lag (2-5) pers.
När?
November
Varför?
Taktik innan, för att planera hur man ska s
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 18:37Bengt, ska man vara petig räknas även Tokyo till Majorsmarathonloppen numera. Men det skulle aldrig falla mig in att vara petig. 😉
Bengt, ska man vara petig räknas även Tokyo till Majorsmarathonloppen numera. Men det skulle aldrig falla mig in att vara petig. 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 18:42Tack för tipset. 🙂 Dreglar över Munkastigen. Verkar vara ett lopp där upplevelsen är i fokus. T.o.m. förra årets herr-vinnare njöt av omgivningarna så till den grad att han glömde bort att titta efter hur banan gick (fanns länkar till bloggen på loppets
Tack för tipset. 🙂 Dreglar över Munkastigen. Verkar vara ett lopp där upplevelsen är i fokus. T.o.m. förra årets herr-vinnare njöt av omgivningarna så till den grad att han glömde bort att titta efter hur banan gick (fanns länkar till bloggen på loppets
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 19:33Mitt hemmalopp Sicklaloppet är min favorit så här långt. 10 km i september varje år. Inte så stort, men bra arrangerat. Man springer längs en massa fina sjöar, ganska flackt men med några skojiga små backar, blandat grus, asfalt och träbrygga (!). Rekomme
Mitt hemmalopp Sicklaloppet är min favorit så här långt. 10 km i september varje år. Inte så stort, men bra arrangerat. Man springer längs en massa fina sjöar, ganska flackt men med några skojiga små backar, blandat grus, asfalt och träbrygga (!). Rekomme
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:06Salomon Trail Tour Globen City, eller som jag kallar det: Stockholm trail.
Jag sprang loppet förra året, som var loppets premiär, och det var ett förtrollande lopp! Jag gillar egentligen inte att springa lopp, men detta var fantastiskt! Naturen var stors
Salomon Trail Tour Globen City, eller som jag kallar det: Stockholm trail.
Jag sprang loppet förra året, som var loppets premiär, och det var ett förtrollande lopp! Jag gillar egentligen inte att springa lopp, men detta var fantastiskt! Naturen var stors
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 21:36Jag gillar lopp som inte daltar med deltagarna och som inte tar slut innan man sprungit sig varm. Två sådana håller jag som favoriter: Swedish Alpine Ultra och Full Moon Race.
Jag gillar lopp som inte daltar med deltagarna och som inte tar slut innan man sprungit sig varm. Två sådana håller jag som favoriter: Swedish Alpine Ultra och Full Moon Race.
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 00:00+1 på Mikael.
Skall man ha kul så finns ju marathonloppet i Pauillac.
+1 på Mikael.
Skall man ha kul så finns ju marathonloppet i Pauillac.