Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 10:17Vår Ruset
Vår Ruset
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 11:31Det saligen insomnade 48H i Brno.
250 meter cirkulär bana på betong.
Riktningsbyte var 3:e timme.
Hann med 3 gånger.
Vissa har tur. 🙂
Det saligen insomnade 48H i Brno.
250 meter cirkulär bana på betong.
Riktningsbyte var 3:e timme.
Hann med 3 gånger.
Vissa har tur. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 14:34Full moon race, även om det mest var en 8 mil lång toalett förra året.
Start i vackra Haväng, löpning i kvällsol mot Kivik och så klipper man Stenshuvud i skymningen och löper sedan längs stränder och stigar, i skogar och genom byar, kämpar sig upp till
Full moon race, även om det mest var en 8 mil lång toalett förra året.
Start i vackra Haväng, löpning i kvällsol mot Kivik och så klipper man Stenshuvud i skymningen och löper sedan längs stränder och stigar, i skogar och genom byar, kämpar sig upp till
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 19:20Det bästa loppet (av 21) som jag sprang förra året är DN Stockholm Halvmarathon.
Det var mitt första HM-lopp, jag njöt av varenda steg och jag pressade mig verkligen till max i en underbart fin stad i lagom väder.
www.runandreasrun.se - Frihet är att
Det bästa loppet (av 21) som jag sprang förra året är DN Stockholm Halvmarathon.
Det var mitt första HM-lopp, jag njöt av varenda steg och jag pressade mig verkligen till max i en underbart fin stad i lagom väder.
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 13:19Tyckte också att DN halvmara var ett toppenlopp. 🙂 Men eftersom det är mitt livs enda lopp förutom vårruset så är det inte en särskilt välgrundad rekommendation.
Tyckte också att DN halvmara var ett toppenlopp. 🙂 Men eftersom det är mitt livs enda lopp förutom vårruset så är det inte en särskilt välgrundad rekommendation.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 16:17Jag gillar också Stockholm halvmarathon. Väldigt mycket. 🙂
Jag gillar också Stockholm halvmarathon. Väldigt mycket. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 17:01De har väldigt trevliga farthållare på Stockholm Halvmarathon.
De har väldigt trevliga farthållare på Stockholm Halvmarathon.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 17:18🙂
🙂
Quote from Elias Engqvist on 23 January 2013, 23:13De har väldigt gott käk efter Caballo Blanco Memorial Run!
De har väldigt gott käk efter Caballo Blanco Memorial Run!
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 05:19Kan bara skriva under på alla positiva kommentarer om Sthlm halvmarathon (och farthållarna) ovan. Utmärkt trevligt lopp med väldigt vacker sträckning. För den som inte bor i staden borde detta vara den perfekta sightseeingturen i stan.
Kan bara skriva under på alla positiva kommentarer om Sthlm halvmarathon (och farthållarna) ovan. Utmärkt trevligt lopp med väldigt vacker sträckning. För den som inte bor i staden borde detta vara den perfekta sightseeingturen i stan.