Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 07:31Har inte sprungit så där värst många olika lopp, men jag gillar stockholmsmaran, som jag sprang senast 2010. Fullt med folk hela vägen, oftast bra löparväder. Härligt att springa på Strandvägen, Mälarstränderna, Västerbron, genom Östermalm. Enda tråkiga b
Har inte sprungit så där värst många olika lopp, men jag gillar stockholmsmaran, som jag sprang senast 2010. Fullt med folk hela vägen, oftast bra löparväder. Härligt att springa på Strandvägen, Mälarstränderna, Västerbron, genom Östermalm. Enda tråkiga b
Quote from Funbeat user on 2 February 2013, 17:12Bästa halvmaran i Stockholm tycker jag är Kungsholmen runt. Lite lättare bana än Stockholm halvmarathon, mycket publik och festlig stämning i Rålambshovsparken.
Bästa halvmaran i Stockholm tycker jag är Kungsholmen runt. Lite lättare bana än Stockholm halvmarathon, mycket publik och festlig stämning i Rålambshovsparken.
Quote from Funbeat user on 2 February 2013, 17:28Tomas - Kungsholmen runt är verkligen en höjdare, kan bara hålla med.
Tomas - Kungsholmen runt är verkligen en höjdare, kan bara hålla med.
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 09:39Det finns många bra lopp.min favorit är Kyrksvängen. 5 eller10 km i Börje (straxutanför Uppsala). Går genom vacker landsbygd i augusti varje år. Härlig stämning, och en särskild tävlingsklass för präster.
Det finns många bra lopp.min favorit är Kyrksvängen. 5 eller10 km i Börje (straxutanför Uppsala). Går genom vacker landsbygd i augusti varje år. Härlig stämning, och en särskild tävlingsklass för präster.