Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 16:28nänä cykla måste man ju men för mig som inte har dubb (och är lite feg) gäller det att köra mjukt. 🙂
nänä cykla måste man ju men för mig som inte har dubb (och är lite feg) gäller det att köra mjukt. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2012, 09:20"...för mig som inte har dubb..." - det är lätt fixat. En uppsättning dubbdäck kränger du snabbt på. Det är värt varenda krona av de 600-1200 SEK som du kommer lägga ut. Jag har ett par Conti-däck som jag har för mig jag gav under 400kr/st för och är inne
"...för mig som inte har dubb..." - det är lätt fixat. En uppsättning dubbdäck kränger du snabbt på. Det är värt varenda krona av de 600-1200 SEK som du kommer lägga ut. Jag har ett par Conti-däck som jag har för mig jag gav under 400kr/st för och är inne
Quote from Funbeat user on 17 December 2012, 22:06nja, dubbfrälsningen drabbar mig nog inte denna vinter (heller). men skivorna får jag jobba vidare med. nu vet jag hur man tar av - och sätter tillbaks - klossarna, inte svårt! men riktigt rent/bra blev det inte.
nja, dubbfrälsningen drabbar mig nog inte denna vinter (heller). men skivorna får jag jobba vidare med. nu vet jag hur man tar av - och sätter tillbaks - klossarna, inte svårt! men riktigt rent/bra blev det inte.
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 10:55fick lämna in cykeln till slut, byte av belägg och "lufta" systemet var tydligen vad som behövdes. nu funkar det finemang.
men funderar lite över killen som sålde cykeln till mig, han var mycket oförstående när jag frågade hur man håller efter den här t
fick lämna in cykeln till slut, byte av belägg och "lufta" systemet var tydligen vad som behövdes. nu funkar det finemang.
men funderar lite över killen som sålde cykeln till mig, han var mycket oförstående när jag frågade hur man håller efter den här t