Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 10:40Hade varit skoj, men med små barn i familjen är det svårt att vara iväg för länge.
Hade varit skoj, men med små barn i familjen är det svårt att vara iväg för länge.
Quote from Lena O on 3 July 2009, 10:49Härligt Jonas. Vi ses vid starten (t+)
Härligt Jonas. Vi ses vid starten (t+)
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 11:01Gazzah, tror även min fru (Helene E) kommer följa med till starten. Hon vill säkert ta tillfället i akt och snacka lite skit med dig,
Gazzah, tror även min fru (Helene E) kommer följa med till starten. Hon vill säkert ta tillfället i akt och snacka lite skit med dig,
Quote from Lena O on 3 July 2009, 11:28Kanon Jonas! Hälsa damen och även kidsen.
Kanon Jonas! Hälsa damen och även kidsen.
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 14:20Det är bra, snacka mycket med Gary så kanske vi andra hinner få ett försprång innan han glider förbi, i en uppförsbacke, leendes och pratar i mobilen helt oansträngd !!!!
( Nej, jag är inte avundsjuk på Super-cyclist Gazzah 😉 (H) haha
Det är bra, snacka mycket med Gary så kanske vi andra hinner få ett försprång innan han glider förbi, i en uppförsbacke, leendes och pratar i mobilen helt oansträngd !!!!
( Nej, jag är inte avundsjuk på Super-cyclist Gazzah 😉 (H) haha
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 15:36Så, anmäld till 1a etappen. Men börjar fundera på om de va pga hjärnan börjat koka i 29 graders värme på kontoret (#)
Har aldrig cyklat längre än 5 mil och ska dessutom 14 dgr senare springa min livs första halvmara.
Men visst e väl kroppen gjord för
Så, anmäld till 1a etappen. Men börjar fundera på om de va pga hjärnan börjat koka i 29 graders värme på kontoret (#)
Har aldrig cyklat längre än 5 mil och ska dessutom 14 dgr senare springa min livs första halvmara.
Men visst e väl kroppen gjord för
Quote from Lena O on 6 July 2009, 10:33Övernattning är nu även ordnad i Halmstad.
Vandrarhem i Centrum.
4bedsrum: Pris för detta är 150:-
Önskas bedsätt tillkommer 50:- (vilket kan göras vid ankomst)Frukosten står var och en förssig för.
Vi gör en mindre insamling och handlar in dagen innan
Övernattning är nu även ordnad i Halmstad.
Vandrarhem i Centrum.
4bedsrum: Pris för detta är 150:-
Önskas bedsätt tillkommer 50:- (vilket kan göras vid ankomst)
Frukosten står var och en förssig för.
Vi gör en mindre insamling och handlar in dagen innan
Quote from Fredric Lagerström on 6 July 2009, 10:59Bra Gazzahhh! (t+)
Bra Gazzahhh! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 16:07Fick min tröja idag. Sååååå j-a snygg alltså (t+)
Fick min tröja idag. Sååååå j-a snygg alltså (t+)
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 16:42Du får berätta om det är sant som det sägs att man kör 5-10km/h fortare i den !!! 😉
Du får berätta om det är sant som det sägs att man kör 5-10km/h fortare i den !!! 😉