Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 22:44Det hoppas jag verkligen inte för i så fall hade jag "egentligen" väldigt låg fart under premiärturen nu ikväll 😉
Däremot drog den till sig regn och vind ordentligt 😉
Det hoppas jag verkligen inte för i så fall hade jag "egentligen" väldigt låg fart under premiärturen nu ikväll 😉
Däremot drog den till sig regn och vind ordentligt 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 17:49Kom igen nu Lund/Malmö, ni ligger bara 3 anmälningar efter Stockholm Uppsala. Har man Sveriges högsta bostadshus, borde man inte ha flest deltagare på en etapp i Ride of Hope då ??? 😉
Kom igen nu Lund/Malmö, ni ligger bara 3 anmälningar efter Stockholm Uppsala. Har man Sveriges högsta bostadshus, borde man inte ha flest deltagare på en etapp i Ride of Hope då ??? 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 17:57Med tanke på storleksskillnaden på städerna så måste ju Stockholm ligga myyyycket efter i antalet anmälningar 😉
Med tanke på storleksskillnaden på städerna så måste ju Stockholm ligga myyyycket efter i antalet anmälningar 😉
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 18:16Haha, sant iofs Jonas. Men eftersom jag är så där på matte och procent osv så räknar jag bara antalet anmälningar...!!! 😉
Haha, sant iofs Jonas. Men eftersom jag är så där på matte och procent osv så räknar jag bara antalet anmälningar...!!! 😉
Quote from Funbeat user on 12 July 2009, 15:41Men du kan räkna antal alltså (t+)
Men du kan räkna antal alltså (t+)
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 21:50Nån från Göteborg eller Kungsbacka med omnejd som har en plats över för mig och min cykel....ner till lund?
/ Markus Elgstrand
Nån från Göteborg eller Kungsbacka med omnejd som har en plats över för mig och min cykel....ner till lund?
/ Markus Elgstrand
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 21:21Är det någon som ska ner till Lundatrakten efter att ha kommit fram till Halmstad?
Kanske vi kan samordna transport.
Är det någon som ska ner till Lundatrakten efter att ha kommit fram till Halmstad?
Kanske vi kan samordna transport.
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 22:45Jag och min fru ska tillbaka till Malmö och vi har inte funderat på transport än, men jag tror det lutar åt tåg.
Har alla som kommer att köra förstasträckan köpt Ride of Hope-tröjor? Vore coolt att se massa cyklister i likadana cykeltröjor. Vad jag sett
Jag och min fru ska tillbaka till Malmö och vi har inte funderat på transport än, men jag tror det lutar åt tåg.
Har alla som kommer att köra förstasträckan köpt Ride of Hope-tröjor? Vore coolt att se massa cyklister i likadana cykeltröjor. Vad jag sett
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 06:31Hej Linus, kan inte säga exakt men i snitt är det 52% av alla deltagare som kör i RoH tröjor. Så det kommer bli grymt snyggt.
Så kul att ni åker med !! Äntligen får jag ev åka med Linus the man !! 😉
Hej Linus, kan inte säga exakt men i snitt är det 52% av alla deltagare som kör i RoH tröjor. Så det kommer bli grymt snyggt.
Så kul att ni åker med !! Äntligen får jag ev åka med Linus the man !! 😉
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 08:08när kommer folk ner till skånelandet? Finns det intresse för Funbeatgrillning på fredagskvällen i vår sommarstuga precis utanför Malmö (ca 15 min från Lund)?
när kommer folk ner till skånelandet? Finns det intresse för Funbeatgrillning på fredagskvällen i vår sommarstuga precis utanför Malmö (ca 15 min från Lund)?