Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 09:39dyker upp i Lund vid starten och tar lite bilder dels kring Ride of Hope men också för att jag behöver ett par - fyra närmare bestämt - posörer i cykelhjälm med korta käcka kommentarer till huvudsaken för att illustrera en text
dyker upp i Lund vid starten och tar lite bilder dels kring Ride of Hope men också för att jag behöver ett par - fyra närmare bestämt - posörer i cykelhjälm med korta käcka kommentarer till huvudsaken för att illustrera en text
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 10:15Kanske man skulle ta med sin gamla frigolitkeps då!
Kanske man skulle ta med sin gamla frigolitkeps då!
Quote from Lena O on 24 July 2009, 12:37Vi kommer att òvernatta i Malmò, jag hánger gárna pà en grillning hos dig Linus.
Hur dags vill du att vi ska vara hos dig?
Jag kòr i Ride of Hope troja!
Har en bild pà min senaste tráning idag
Vi kommer att òvernatta i Malmò, jag hánger gárna pà en grillning hos dig Linus.
Hur dags vill du att vi ska vara hos dig?
Jag kòr i Ride of Hope troja!
Har en bild pà min senaste tráning idag
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 12:47Jag är gärna på - grillat är perfa laddmat 🙂
Jag är gärna på - grillat är perfa laddmat 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 15:04Kul, då är alla funbeatare som ska köra Ride of Hopes förstasträcka är varmt välkomna kl 19, fredagen den 31/7 (vill man komma tidigare så får man hjälpa till med att ställa iordning grillen och fixa med maten. Säg då också till innan så att jag vet när n
Kul, då är alla funbeatare som ska köra Ride of Hopes förstasträcka är varmt välkomna kl 19, fredagen den 31/7 (vill man komma tidigare så får man hjälpa till med att ställa iordning grillen och fixa med maten. Säg då också till innan så att jag vet när n
Quote from Funbeat user on 24 July 2009, 15:16Gary, din träning är inte öppen för andra så jag kan inte se bilden på dig och tröjan...
Gary, din träning är inte öppen för andra så jag kan inte se bilden på dig och tröjan...
Quote from Lena O on 25 July 2009, 10:53tror jag har r#ttat till det nu
tror jag har r#ttat till det nu
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 10:54bra Gary, så kan vi inte ha det 😉
Har kört in min tröja i veckan, grymt snygg
bra Gary, så kan vi inte ha det 😉
Har kört in min tröja i veckan, grymt snygg
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 12:49RoH tröjan är grymt snygg och självklart tänkte jag cykla i den på etapp 1.
Jag har haft dåligt med träningstillfällen efter Vättern, så jag tänkte nog hålla till i mellangruppen för att inte behöva slita allt för mycket ont.
RoH tröjan är grymt snygg och självklart tänkte jag cykla i den på etapp 1.
Jag har haft dåligt med träningstillfällen efter Vättern, så jag tänkte nog hålla till i mellangruppen för att inte behöva slita allt för mycket ont.
Quote from Lena O on 27 July 2009, 17:37Jo man vill inte slita pa denna outfit 😉
BILD:www.venacava.se/gb1.jpg
Jo man vill inte slita pa denna outfit 😉
BILD:www.venacava.se/gb1.jpg