Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 21:19Jag hoppas att min tröja dyker upp innan vi cyklar iväg på lördag 🙂
Jag hoppas att min tröja dyker upp innan vi cyklar iväg på lördag 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2009, 21:20SÅ snygg ......och mitt i TdF hörde man kommentatorerna slå ett slag för RoH! Så coolt (V)
SÅ snygg ......och mitt i TdF hörde man kommentatorerna slå ett slag för RoH! Så coolt (V)
Quote from Fredric Lagerström on 28 July 2009, 13:05Jag ansluter för cykling först på söndag men:
Smhis prognos för Skåne lördag är helt ok nu.
Sol, lite moln, 20 grader, svag vind från söder.
Omhurvida detta håller vet jag ej.
Jag ansluter för cykling först på söndag men:
Smhis prognos för Skåne lördag är helt ok nu.
Sol, lite moln, 20 grader, svag vind från söder.
Omhurvida detta håller vet jag ej.
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 13:10Det ser vi fram mot Aadu. Ska se till att ha egen dosa denna gång.
Maria, hörde också när de pratade om RoH på Eurosport, härlig info som jag hoppas ger ytterligare belysning av detta evenemang.
Ser grymt mycket fram mot att få börja köra, blir nog en s
Det ser vi fram mot Aadu. Ska se till att ha egen dosa denna gång.
Maria, hörde också när de pratade om RoH på Eurosport, härlig info som jag hoppas ger ytterligare belysning av detta evenemang.
Ser grymt mycket fram mot att få börja köra, blir nog en s
Quote from Fredric Lagerström on 30 July 2009, 13:46Nu undrar jag bara vad vandrarhemmet i Halmstad heter, så jag vet vart jag ska ta vägen på lördag kväll då jag kommer ner dit?
Nu undrar jag bara vad vandrarhemmet i Halmstad heter, så jag vet vart jag ska ta vägen på lördag kväll då jag kommer ner dit?
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 14:01Saxat från hemsidan: Patrickhills vandrarhem.
Patrikshills Vandrarhem Neptunig. 3 302 38 HALMSTAD
Saxat från hemsidan: Patrickhills vandrarhem.
Patrikshills Vandrarhem Neptunig. 3 302 38 HALMSTAD
Quote from Fredric Lagerström on 30 July 2009, 14:22Bra! Tack Andrew! Dit kommer cykel och jag, extraslangar och snickers
och div annat småplock på lö kv.
Bra! Tack Andrew! Dit kommer cykel och jag, extraslangar och snickers
och div annat småplock på lö kv.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 14:50Får hålla i dina Snickers denna gång 😉
Får hålla i dina Snickers denna gång 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 00:24grymt gensvar skåne....!!! I skrivande stund drygt 80 starter !! Sjukt bra !!!
grymt gensvar skåne....!!! I skrivande stund drygt 80 starter !! Sjukt bra !!!
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 11:43Och här sitter man på jobb 🙁
Och här sitter man på jobb 🙁