Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 12:58har lagt upp lite bilder från en solig start i Lund på www.cykla.se
har lagt upp lite bilder från en solig start i Lund på http://www.cykla.se
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 17:10tack för ett roligt och välorganiserat lopp! 🙂 (t+)
tack för ett roligt och välorganiserat lopp! 🙂 (t+)
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 17:45Grymt fin resa idag!! Väder o vind var med oss liksom 19-20 trevliga cyklister. Förutom 2 st tokar i bilar som antagligen inte tyckte vi hade på vägen att göra så gick det bra i vår grupp. En vurpa i en annan grupp, men han klarade sig bra som väl är.
Grymt fin resa idag!! Väder o vind var med oss liksom 19-20 trevliga cyklister. Förutom 2 st tokar i bilar som antagligen inte tyckte vi hade på vägen att göra så gick det bra i vår grupp. En vurpa i en annan grupp, men han klarade sig bra som väl är.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 18:27Tack så mycket för en härlig cykletur idag! Lycka till imorgon ni som kommer att cykla vidare.
/Åsa
Tack så mycket för en härlig cykletur idag! Lycka till imorgon ni som kommer att cykla vidare.
/Åsa
Quote from Lena O on 3 August 2009, 18:21Gillade denna bild. Och TACK alla som var med och gjorde denna dag så bra och speciell!!
BILD:http://lh5.ggpht.com/_vdbEAQBua40/SnQT6NPUtnI/AAAAAAAAByM/YN4CQXNFA_8/s800/20090801-DSC_0267.jpg
Gillade denna bild. Och TACK alla som var med och gjorde denna dag så bra och speciell!!
BILD:http://lh5.ggpht.com/_vdbEAQBua40/SnQT6NPUtnI/AAAAAAAAByM/YN4CQXNFA_8/s800/20090801-DSC_0267.jpg
Quote from Fredrik Närenfors on 3 August 2009, 19:39Förstår att du gillade den bilden. Grymma vadmuskler (V)
Förstår att du gillade den bilden. Grymma vadmuskler (V)
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 21:58Han menar nummer lappen som han "råkade" få 😉
Han menar nummer lappen som han "råkade" få 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 3 August 2009, 22:27Han har bergis vänt upp och ned på den 🙂 Men jag måste nog erkänna att vaderna fångade min blick mer än en stackars nummerlapp med "the number of the beast" Den får du ge till lillnicke, Gary.
Han har bergis vänt upp och ned på den 🙂 Men jag måste nog erkänna att vaderna fångade min blick mer än en stackars nummerlapp med "the number of the beast" Den får du ge till lillnicke, Gary.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 22:37Alex var snabb att ta den som man kan vända på. Sarah fick bara "half-evil". Ett av dagens skämt som värmde...
Alex var snabb att ta den som man kan vända på. Sarah fick bara "half-evil". Ett av dagens skämt som värmde...
Quote from Lena O on 4 August 2009, 23:29Per: Kanske ett tecken på att jag inte är det minsta fåfäng, jag såg inte mina vader alls tills din kommentar!! Honest, men när jag läste blev jag också lite paff.
Nu, om bara någon kunde berätta för mig hur jag som cyklsit kan få nytta av dessa köttbitar
Per: Kanske ett tecken på att jag inte är det minsta fåfäng, jag såg inte mina vader alls tills din kommentar!! Honest, men när jag läste blev jag också lite paff.
Nu, om bara någon kunde berätta för mig hur jag som cyklsit kan få nytta av dessa köttbitar