Quote from Viktor Wrede on 18 October 2009, 16:04Jonas det funkar inte med tiderna för mej och 300 spänn är bara en väg...men jag har pratat lite med Ann aoch har ev lite på gång så kanske, kanske..
Jonas det funkar inte med tiderna för mej och 300 spänn är bara en väg...men jag har pratat lite med Ann aoch har ev lite på gång så kanske, kanske..
Quote from Viktor Wrede on 18 October 2009, 16:12Har fått lite hjälp från folk around nu (tack speciellt till Anna och Bela!!!) så jag dyker upp trots allt! Och det betyder också Gary att du inte behöver jaga buss åt oss men tack iallafall!! Jag åker med Bela ner och Anna hem - bra med cykelkompisar ell
Har fått lite hjälp från folk around nu (tack speciellt till Anna och Bela!!!) så jag dyker upp trots allt! Och det betyder också Gary att du inte behöver jaga buss åt oss men tack iallafall!! Jag åker med Bela ner och Anna hem - bra med cykelkompisar ell
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:48Har nog löst det jag med, antingen åker jag med Bela och Pia eller så tar jag swebuss och så åker jag med Anna hem 🙂
Har nog löst det jag med, antingen åker jag med Bela och Pia eller så tar jag swebuss och så åker jag med Anna hem 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 20:50Bra tjejer! Nu blev det genast mycket roligare igen:-) Snart är det ju dags för årets spinning, jag längtar verkligen! tyvärr har jag tappat bort mitt supersnygga rosa "lyckospinningarmband" som min äldsta tjej tillverkade ett varsitt till tjejerna i mitt
Bra tjejer! Nu blev det genast mycket roligare igen:-) Snart är det ju dags för årets spinning, jag längtar verkligen! tyvärr har jag tappat bort mitt supersnygga rosa "lyckospinningarmband" som min äldsta tjej tillverkade ett varsitt till tjejerna i mitt
Quote from Viktor Wrede on 18 October 2009, 22:04Men Anna då...mitt sitter gjutet på armen vid varje viktigt tillfälle. Så det så!
Men Anna då...mitt sitter gjutet på armen vid varje viktigt tillfälle. Så det så!
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 22:34jag vet, jag vet Pia;)...jag skäms verkligen(#)
jag vet, jag vet Pia;)...jag skäms verkligen(#)
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 15:57Synd att du inte kan vara med Gary!
Funderar åter igen på de snygga Ride of Hope-tröjorna. Finns det nån möjlighet att fixa en tröja till helgens spinning?
Det pratades om att det skulle komma en ny omgång till försäljning, men det kanske var inför Vä
Synd att du inte kan vara med Gary!
Funderar åter igen på de snygga Ride of Hope-tröjorna. Finns det nån möjlighet att fixa en tröja till helgens spinning?
Det pratades om att det skulle komma en ny omgång till försäljning, men det kanske var inför Vä
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 16:18Du kan få låna min M över helgen, Sarah kan ta med den ner
Du kan få låna min M över helgen, Sarah kan ta med den ner
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 10:31Även om det till slut löste sig med att samåka ner till Göteborg måste jag ändå strunta i att följa med! Har under en längre tid varit sjuk igen med min hals och eftersom den inte vill bli frisk så har jag fått stränga order från läkarn att jag inte får t
Även om det till slut löste sig med att samåka ner till Göteborg måste jag ändå strunta i att följa med! Har under en längre tid varit sjuk igen med min hals och eftersom den inte vill bli frisk så har jag fått stränga order från läkarn att jag inte får t
Quote from Emma Sjöberg on 21 October 2009, 11:40Jag kanske vill byta mina tider lite...
Hur ser översikten ut?
Jag kanske vill byta mina tider lite...
Hur ser översikten ut?