Quote from Fredric Lagerström on 21 October 2009, 12:24De var tråkigt att höra Sarah. Hoppas ditt onda snart ger med sej!
De var tråkigt att höra Sarah. Hoppas ditt onda snart ger med sej!
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 18:24Andrew, det var snällt tänkt!
Men synd att Sarah inte ska med nu då! Så trist att vara sjuk!
Andrew, det var snällt tänkt!
Men synd att Sarah inte ska med nu då! Så trist att vara sjuk!
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 03:24Tråkigt Sarah.. =( Krya på dig!
Tråkigt Sarah.. =( Krya på dig!
Quote from Emma Sjöberg on 22 October 2009, 08:45Jättetråkigt att inte Pia eller Sara kommer!
Då byter jag mina tider enligt följande OM det är okej för Pia o Sara...
Jag tar
Pia
13-14
14-15Sara
20-21
07-08Över finns nu
03-04
04-05
05-06
06-07Ciao!
Jättetråkigt att inte Pia eller Sara kommer!
Då byter jag mina tider enligt följande OM det är okej för Pia o Sara...
Jag tar
Pia
13-14
14-15
Sara
20-21
07-08
Över finns nu
03-04
04-05
05-06
06-07
Ciao!
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 12:29Silva det går jätte bra 😀 kan ju inte ha min cykel stå hel tom så det är bara att trampa på om du vill ha tiderna, bara kul att nån tar dem!!!
Ha så kul nu
Silva det går jätte bra 😀 kan ju inte ha min cykel stå hel tom så det är bara att trampa på om du vill ha tiderna, bara kul att nån tar dem!!!
Ha så kul nu
Quote from Viktor Wrede on 22 October 2009, 13:08Vet inte om du missat i tråden men JAG kommer och vill gärna behålla mina tider;)! Det har fixat sej med samåkning för min del...
Vet inte om du missat i tråden men JAG kommer och vill gärna behålla mina tider;)! Det har fixat sej med samåkning för min del...
Quote from Emma Sjöberg on 22 October 2009, 13:14Ha ha ha.. DET har jag missat Pia!
Har ju bara 6339 inlägg kvar så visst slarvas det en hel del med läsningen... 😀KUL att du dyker upp! Och jaa.. Du får ha dina tider kvar 😀
Ciao!
Ha ha ha.. DET har jag missat Pia!
Har ju bara 6339 inlägg kvar så visst slarvas det en hel del med läsningen... 😀
KUL att du dyker upp! Och jaa.. Du får ha dina tider kvar 😀
Ciao!
Quote from Fredric Lagerström on 22 October 2009, 13:24Silva.
Om du kunde ta Sarahs 08-09 stället? Jag cyklar 07-09 på den andra cykeln och
min dotter är intresserad av att köra en timme.Hon (min dotter) har sagt att hon vill med men det är ju rätt tidigt på dan så
jag är inte helt säker på att hon kommer
Silva.
Om du kunde ta Sarahs 08-09 stället? Jag cyklar 07-09 på den andra cykeln och
min dotter är intresserad av att köra en timme.
Hon (min dotter) har sagt att hon vill med men det är ju rätt tidigt på dan så
jag är inte helt säker på att hon kommer
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 22:26Hej och tack allihop för en trevlig helg i Göteborg, mycket bra kämpat allihop!! Den rosa champangen smakade helt underbart efter finalpasset 😀
Hoppas våra vägar möts snart igen 🙂
Hej och tack allihop för en trevlig helg i Göteborg, mycket bra kämpat allihop!! Den rosa champangen smakade helt underbart efter finalpasset 😀
Hoppas våra vägar möts snart igen 🙂
Quote from Viktor Wrede on 26 October 2009, 05:26Ja ett stort TACK till alla i samtliga Ride of Hope-gänget - alltid lika trevligt att "cykla" ihop;)!
Ja ett stort TACK till alla i samtliga Ride of Hope-gänget - alltid lika trevligt att "cykla" ihop;)!