Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 12:10Gör samma sam Pia och hoppar oxå spinningen då jag tycker det blev för dyrt med tåg nu när vi inte kunde samåka som det va tänkt! Så om nån vill ta mina tider är det fritt fram där med....tråkigt som tusan men men ni andra får ha det så skoj!!!
Gör samma sam Pia och hoppar oxå spinningen då jag tycker det blev för dyrt med tåg nu när vi inte kunde samåka som det va tänkt! Så om nån vill ta mina tider är det fritt fram där med....tråkigt som tusan men men ni andra får ha det så skoj!!!
Quote from Fredric Lagerström on 17 October 2009, 12:31Det var tråkigt flickor! Men men.
Jag undrar om det är ok om min dotter Flisan (16) tar en av Sarahs timmar på ROH1? Då skulle vi cykla samtidigt.
Det var tråkigt flickor! Men men.
Jag undrar om det är ok om min dotter Flisan (16) tar en av Sarahs timmar på ROH1? Då skulle vi cykla samtidigt.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 14:13Då får jag inte träffa dig i år, Pia..... det var riktigt tråkigt!
Då får jag inte träffa dig i år, Pia..... det var riktigt tråkigt!
Quote from Viktor Wrede on 17 October 2009, 17:57Japp detta är inte roligt, det är ju ett av årets höjdararrangemang men en tusenlapp för att ta sej fram och tillbaka njae...
Japp detta är inte roligt, det är ju ett av årets höjdararrangemang men en tusenlapp för att ta sej fram och tillbaka njae...
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 18:06Nej, det gräver ju en del i börsen.
Nej, det gräver ju en del i börsen.
Quote from Lena O on 17 October 2009, 21:25En del redan vet men jag offentliggöra det här också.
Jag är tvungen att resa utomlands den helgen.
Hoppas ni lösa transport annars. OM jag kan fixa en buss åt er där ni bara dela bensinkostnader, vore det intressant?EDIT: Nu är Ride of Hope III inbetal
En del redan vet men jag offentliggöra det här också.
Jag är tvungen att resa utomlands den helgen.
Hoppas ni lösa transport annars. OM jag kan fixa en buss åt er där ni bara dela bensinkostnader, vore det intressant?
EDIT: Nu är Ride of Hope III inbetal
Quote from Viktor Wrede on 18 October 2009, 07:31Japp om vi blir några stycken och vi delar på bensin och körningen helt klart...
Japp om vi blir några stycken och vi delar på bensin och körningen helt klart...
Quote from Fredric Lagerström on 18 October 2009, 12:42Vore ju väldigt kul om ni ändå finner en transportlösning!
(t+)
Vore ju väldigt kul om ni ändå finner en transportlösning!
(t+)
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 13:52Swebus ca 500 från Peking
Swebus ca 500 från Peking
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 15:03Pia och Sarah, 271 kronor ned med swebuss. Lördag förmiddag.
http://www.swebusexpress.se/Sedan har vad jag vet Anna, 2 platser i bilen på väg hem på Söndagen.
Kan ni inte kolla med henne ?
Pia och Sarah, 271 kronor ned med swebuss. Lördag förmiddag.
http://www.swebusexpress.se/
Sedan har vad jag vet Anna, 2 platser i bilen på väg hem på Söndagen.
Kan ni inte kolla med henne ?