Quote from Lena O on 25 September 2009, 09:30Härligt Göran! (t+)
Nu har jag fyllt i även dina timmar och uppdatera filen.www.venacava.se/roh24hrs.xls
Härligt Göran! (t+)
Nu har jag fyllt i även dina timmar och uppdatera filen.
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 09:47Hmm, det kan vara min dator som vägrar ladda om filen, men jag ser inte mitt namn i schemat. =(
Hmm, det kan vara min dator som vägrar ladda om filen, men jag ser inte mitt namn i schemat. =(
Quote from Fredric Lagerström on 25 September 2009, 10:20Så här ser dina timmar ut med början kl 21 på roh3
Göran H
Göran H
Göran H
Göran H
Annika H
Annika H
Göran H
Karin
Göran H
Göran H
Så här ser dina timmar ut med början kl 21 på roh3
Göran H
Göran H
Göran H
Göran H
Annika H
Annika H
Göran H
Karin
Göran H
Göran H
Quote from Lena O on 25 September 2009, 10:33Och även nu 3 timmar på RoH 1
15-16
16-17
17-18Bara 7 timmar kvar att fylla folks!! (t+)
Och även nu 3 timmar på RoH 1
15-16
16-17
17-18
Bara 7 timmar kvar att fylla folks!! (t+)
Quote from Lena O on 25 September 2009, 16:11Bara 2 timmar kvar folks. First to the mill (#)
www.venacava.se/roh24hrs.xls
Bara 2 timmar kvar folks. First to the mill (#)
Quote from Lena O on 27 September 2009, 14:45Nu uppdaterat som websidan.
http://www.venacava.se/rosaband.htm
Nu uppdaterat som websidan.
Quote from Nils Hylander on 29 September 2009, 22:18Hej hopp Gary, Silva och alla er andra i RoH-lagen,
Jag har länge gått och sneglat på era lag men ikväll blev det i princip fastställt att pappa kommer hit och hälsar på den helgen, istället för att jag besöker honom i GBG.
Det hade varit grymt kul att
Hej hopp Gary, Silva och alla er andra i RoH-lagen,
Jag har länge gått och sneglat på era lag men ikväll blev det i princip fastställt att pappa kommer hit och hälsar på den helgen, istället för att jag besöker honom i GBG.
Det hade varit grymt kul att
Quote from Lena O on 29 September 2009, 23:40Hej Annika!
Det var riktigt synd ... men jag tveka inte för en sekund om att vi kommer att se mer av dig nästa år ... jag har en känsla av att du är tillbaka på hojen mer än nånsin 2010! 😀
Hej Annika!
Det var riktigt synd ... men jag tveka inte för en sekund om att vi kommer att se mer av dig nästa år ... jag har en känsla av att du är tillbaka på hojen mer än nånsin 2010! 😀
Quote from Nils Hylander on 30 September 2009, 08:50Helt korrekt uppfattat Gary.... 😀
Helt korrekt uppfattat Gary.... 😀
Quote from Mats Andersson on 5 October 2009, 06:55En sån skön fart i den här tråden. Bådar tt inför Rosa Bandet-dygnet 🙂
En sån skön fart i den här tråden. Bådar tt inför Rosa Bandet-dygnet 🙂