Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 08:25Edit: missade att det var en sida till och vintertimmen redan förklarats... 🙂
Edit: missade att det var en sida till och vintertimmen redan förklarats... 🙂
Quote from Lena O on 15 September 2009, 20:13bump igen:
http://www.venacava.se/roh24hrs.xls
bump igen:
http://www.venacava.se/roh24hrs.xls
Quote from Lena O on 18 September 2009, 19:14Bump igen.
Bara 9 timmar kvar att boka!
Först till kvarn gäller.
Bump igen.
Bara 9 timmar kvar att boka!
Först till kvarn gäller.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 13:27Är det alltså för sent att boka? Jag får besked tidigast på torsdag om huruvida jag får ledigt från jobbet. =(
Är det alltså för sent att boka? Jag får besked tidigast på torsdag om huruvida jag får ledigt från jobbet. =(
Quote from Lena O on 20 September 2009, 14:23INTE försent att Boka Göran.
Tråkigt för dig Mr Y!
INTE försent att Boka Göran.
Tråkigt för dig Mr Y!
Quote from Lena O on 21 September 2009, 10:37Another bloody bump 😀
Har idag skickat ut ett e-mail till alla anmälda.Jonas: Din Yahoo skickade tillbaka, var har du för alt. mail adress?
Another bloody bump 😀
Har idag skickat ut ett e-mail till alla anmälda.
Jonas: Din Yahoo skickade tillbaka, var har du för alt. mail adress?
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 10:51Detta träd får lite extra reklam i "Singles" grupp, hoppas det är OK, tror ni får ett eller två villiga snart!
Detta träd får lite extra reklam i "Singles" grupp, hoppas det är OK, tror ni får ett eller två villiga snart!
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 12:00Har mailat dig Gary från mitt yahoo-konto. Det fungerar men du får en alternativ mail-adress ändå.
Har mailat dig Gary från mitt yahoo-konto. Det fungerar men du får en alternativ mail-adress ändå.
Quote from Lena O on 21 September 2009, 21:55Helt ok n brett 🙂
Har mailat dig igen Jonas (t+)
Helt ok n brett 🙂
Har mailat dig igen Jonas (t+)
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 09:23Yes! Jag har fått ledigt och är nu med på tåget! Om det inte redan är bokat så kan jag ta resterande sju timmar på cykel tre. Eller nån annan kombination.
Edit: Också var det inbokat!
Yes! Jag har fått ledigt och är nu med på tåget! Om det inte redan är bokat så kan jag ta resterande sju timmar på cykel tre. Eller nån annan kombination.
Edit: Också var det inbokat!