Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 23:04Great m8 😉
Great m8 😉
Quote from Fredric Lagerström on 10 September 2009, 08:00Nu ser jag hur fint som helst. Det är Exel jag inte har hemma.
Kan jag trampa RoH2 kl 8 och kl 9? 2 tim alltså.
Nu ser jag hur fint som helst. Det är Exel jag inte har hemma.
Kan jag trampa RoH2 kl 8 och kl 9? 2 tim alltså.
Quote from Lena O on 10 September 2009, 11:08Klart!!
Klart!!
Quote from Lena O on 14 September 2009, 22:16Uppdaterat igen.
http://www.venacava.se/roh24hrs.xlsHar inte hört nåt från Tommy I, Lasse, Camilla eller Annika???
Uppdaterat igen.
http://www.venacava.se/roh24hrs.xls
Har inte hört nåt från Tommy I, Lasse, Camilla eller Annika???
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 22:33Tomas, Alex, Göran, Jens??
Tomas, Alex, Göran, Jens??
Quote from Fredric Lagerström on 14 September 2009, 22:46Är timmen 02-03 uppdelad i två halvtimmar? Jag kan isf ta halvtimmen 02b-03 på RoH2.
Är timmen 02-03 uppdelad i två halvtimmar? Jag kan isf ta halvtimmen 02b-03 på RoH2.
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 23:13Åh vad roligt! Kul om vi blir ett gäng från Norrköping! 🙂 Jonas upplyste mig om detta dag!
Jag har heller inte excel hemma men ska kolla listan imorn om det finns några tider över... Eller blir det en tredje cykel? Vore kul att cykla mer än 1-2 timmar
Åh vad roligt! Kul om vi blir ett gäng från Norrköping! 🙂 Jonas upplyste mig om detta dag!
Jag har heller inte excel hemma men ska kolla listan imorn om det finns några tider över... Eller blir det en tredje cykel? Vore kul att cykla mer än 1-2 timmar
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 23:28Ingen fara Annika, man sover, äter och lever på Sportlife hela tiden man är där.
Skön luftmadrass rekommenderas alltså. Faktiskt rolig känsla att sova i ett gym !!!Vi kommer samåka några bilar ned. Än så länge ser det ut att bli 2 bilar men det visar si
Ingen fara Annika, man sover, äter och lever på Sportlife hela tiden man är där.
Skön luftmadrass rekommenderas alltså. Faktiskt rolig känsla att sova i ett gym !!!
Vi kommer samåka några bilar ned. Än så länge ser det ut att bli 2 bilar men det visar si
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 23:31Jag är väldigt sugen på Anders Nilssons fjäll-pass som han beskrivit så fint i sin blogg 🙂 Att få bestiga Kebnekaise två gånger det här året vill man ju inte missa...
Jag är väldigt sugen på Anders Nilssons fjäll-pass som han beskrivit så fint i sin blogg 🙂 Att få bestiga Kebnekaise två gånger det här året vill man ju inte missa...
Quote from Fredric Lagerström on 15 September 2009, 07:29Ah. Då e jag med! 😀
Ah. Då e jag med! 😀