Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 17:53Det där låter kul Anders och vi är nog ganska galna vi som åker ner från Stockholm bara för att göra detta. Och plockar upp folk på vägen 😉 Så det tål absolut att tänkas på..
Det där låter kul Anders och vi är nog ganska galna vi som åker ner från Stockholm bara för att göra detta. Och plockar upp folk på vägen 😉 Så det tål absolut att tänkas på..
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 22:28Jag kör gärna också 6 timmar, 2 x 3 funkar det?
Kan tänka mig några timmar ytterligare om det finns plats, kanske ett tre-timmars...
Jag kör gärna också 6 timmar, 2 x 3 funkar det?
Kan tänka mig några timmar ytterligare om det finns plats, kanske ett tre-timmars...
Quote from Lena O on 8 September 2009, 23:31Billy: Klart det funkar.
Men nu är det så att 2 lag börja att fyllas ordentligt och Sara, Andrew, Lasse, Camilla, Tommy, Jon-Erik, Johanna och eventuellt Linus (om du inte ska köra med ett Funbeat Lag) har inte lämnat in sina önskemål.
Jag lägga upp file
Billy: Klart det funkar.
Men nu är det så att 2 lag börja att fyllas ordentligt och Sara, Andrew, Lasse, Camilla, Tommy, Jon-Erik, Johanna och eventuellt Linus (om du inte ska köra med ett Funbeat Lag) har inte lämnat in sina önskemål.
Jag lägga upp file
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 06:33Har jag väl ovan: 2009-09-07 10:32
Har jag väl ovan: 2009-09-07 10:32
Quote from Lena O on 9 September 2009, 07:33ooops sorry (#) my bad, men du fanns med på scheman trotts mitt miss där 😉
ooops sorry (#) my bad, men du fanns med på scheman trotts mitt miss där 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 10:17Men Andrew, jag trodde jag var den enda i ditt liv..... (H)
(eller det trodde jag väl kanske ändå inte riktigt.. Schwinn, tempostyre, findäck... Man har ju några före sig i kön misstänker jag 😉 hahaha
Men Andrew, jag trodde jag var den enda i ditt liv..... (H)
(eller det trodde jag väl kanske ändå inte riktigt.. Schwinn, tempostyre, findäck... Man har ju några före sig i kön misstänker jag 😉 hahaha
Quote from Lena O on 9 September 2009, 13:54Updaterat!
http://www.venacava.se/roh24hrs.xls
Updaterat!
http://www.venacava.se/roh24hrs.xls
Quote from Fredric Lagerström on 9 September 2009, 18:28Jag trampar gärna några timmar med RoH teamet. Jag kan inte se schemat, formodligen för att jag inte har rätt program här hemma men kan nog kolla på jobbet imorn.
Jag trampar gärna några timmar med RoH teamet. Jag kan inte se schemat, formodligen för att jag inte har rätt program här hemma men kan nog kolla på jobbet imorn.
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 21:37Gary jag kan inte ändra i schemat men skulle vilja köra tiderna ROH1 🙂 :
20-21
07-08
08-09
Gary jag kan inte ändra i schemat men skulle vilja köra tiderna ROH1 🙂 :
20-21
07-08
08-09
Quote from Lena O on 9 September 2009, 22:57Fixat!
Fixat!