Quote from Funbeat user on 20 August 2009, 18:43Minst, Linus (t+)
Minst, Linus (t+)
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 23:28Jag kör gärna 4 timmar, eller mer...
När det gäller fördelning av laganmälningsavgiften så delar vi väl det efter antalet timmar man kör, eller?
2.000kr / 25 tim = 80 kt/timJag tror att vi kommer att få ihop två RoH lag och kanske två Funbeat lag
Jag kör gärna 4 timmar, eller mer...
När det gäller fördelning av laganmälningsavgiften så delar vi väl det efter antalet timmar man kör, eller?
2.000kr / 25 tim = 80 kt/tim
Jag tror att vi kommer att få ihop två RoH lag och kanske två Funbeat lag
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 07:45Vi är några stycken som tänker vara med på det här som verkar helt galet roligt! Vi är fyra nu och skulle gärna se att vi blev minst en till. Eller vad rekommenderar ni som varit med?
Jag antar att det kanske beror på hur mycket varje person vill köra.
Vi är några stycken som tänker vara med på det här som verkar helt galet roligt! Vi är fyra nu och skulle gärna se att vi blev minst en till. Eller vad rekommenderar ni som varit med?
Jag antar att det kanske beror på hur mycket varje person vill köra.
Quote from Lena O on 22 August 2009, 09:11Billy: Jo det är mer rimligt att vi betala för de timmar vi ska köra.
Pia: Det finns ingen begränsningar.
Du kan köra 4timmar på rakan, alla 24, eller byta av varje timmar.
Billy: Jo det är mer rimligt att vi betala för de timmar vi ska köra.
Pia: Det finns ingen begränsningar.
Du kan köra 4timmar på rakan, alla 24, eller byta av varje timmar.
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 09:49Tack! Då är det bara att börja planera vad som antagligen blir mitt galnaste dygn i livet!
Tack! Då är det bara att börja planera vad som antagligen blir mitt galnaste dygn i livet!
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 20:27Det är fantastiskt roligt, Pia, och galenskapen är spridd i lokalen så du känner dig säkert hemma 😉
Det är fantastiskt roligt, Pia, och galenskapen är spridd i lokalen så du känner dig säkert hemma 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 22:51Det låter underbart! (H:)
Det låter underbart! (H:)
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 00:25du blir en trevlig ny bekantskap - I can feeeel it *s*
du blir en trevlig ny bekantskap - I can feeeel it *s*
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 00:44Norrköpingsfolk samåka bil ned ?
Pia
Gary
Sarah
Jonas
AndrewNågra fler som kan tänkas ansluta...
Johanna ?
Lagher ?7-8 stycken så blir det 2 bilar.
Norrköpingsfolk samåka bil ned ?
Pia
Gary
Sarah
Jonas
Andrew
Några fler som kan tänkas ansluta...
Johanna ?
Lagher ?
7-8 stycken så blir det 2 bilar.
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 14:46Hur många Gary känner du?
Hur många Gary känner du?