Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRingklockor
You need to log in to create posts and topics.

> Men de som cyklar i bredd är livsfarliga, jag plinbgar för att de ska ge mig rum men de rör knappt på sig, och om de gör det så är det bara för att skrämt hoppa till, inte för att flytta sig. Folk är livrädda för plingor? Jag vill bara varna "sluta ving

Ah, när man cyklar på vägen kan man väl få ha en sån där tuta så man kan signalera på sura bilisterna som snävar in en halvmeter framför cykeln efter omkörning?

Ja eller en knockoutpryl som smäller till bilen när de kommer för nära! =)

predikterbara? Haha, det var väl egenhändigt ihopknåpas svengelska? 😉

Ja men Fredrik - jag bor i Partille, ska jag cykla på E20 menar du? *ler* Jag cyklar på vanliga vägar redan

> predikterbara? Haha, det var väl egenhändigt ihopknåpas svengelska? 😉

Varför skulle det vara det? Predikterbarhet är ett viktigt begrepp i min bransch.

> Ja men Fredrik - jag bor i Partille, ska jag cykla på E20 menar du? *ler* Jag cyklar på vanliga

Jag var ute en sväng nu på morgonen ... kanske för blåsigt för alla förutom de mest härdade cyklister, eftersom jag träffade ingen (06.30) 😉 *harklar*
De enda problem jag stött på var gående med hundar!
Varför har man en koppel, om koppeln är 75 meter l

verkligen? vilken branch är det? *nyfiken*

Är som allt anant här där det blandas, var på restaurang igår där det fanns ett eventrum, något som vi språklärare har roligt åt och vissa stör sig på. Tja man gör det som funkar...

Ok, menar du att vägarna sk

> verkligen? vilken branch är det? *nyfiken*

"Bransch" kanske var ett något olämpligt uttryck men jag har i princip utseslutande jobbat med programvara, bl.a. i Gripen, där robusthet, tillförlitlighet och predikterbarhet är oerhört viktigt.

I vilken br

i lärarbranchen definitivt! 🙂

Hade jag inte redigerat ALLA mina inlägg så hade knappt varit läsbara, skriver snabbare med ena handen än andra så bokstäverna blandas värre än om jag haft läs- och skrivsvårigheter! Började för nåt år sedan, inget proble